Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7121 ۱۳۹۷/۱۰/۲۹   ۲۰:۳۴:۰۴

امروز انجام گرفت؛
دیدار هیات تجاری جمهوری آذربایجان با استاندار آذربایجان غربی

 

تعدای از تجار آذربایجانی فعال در زمینه کشاورزی با حضور در محل استانداری با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش نای قلم، استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی، فرهنگی و دینی میان ایران و جمهوری آذربایجان گفت: توسعه روابط با جمهوری آذربایجان از اولویت های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

محمدمهدی شهریاری در ادامه با اعلام آمادگی در جهت گسترش روابط با جمهوری آذربایجان افزود: آمادگی داریم در زمینه های مختلف بویژه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی استان به بازارهای مختلف دنیا با جمهوری آذربایجان همکاری داشته باشیم.

مقام عالی استان همچنین از اتاق بازرگانی ارومیه خواست در خصوص ایجاد بستر همکاری های مشترک در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی با تجار جمهوری آذربایجان اهتمام ویژه داشته باشد.

تجار آذربایجانی نیز در این دیدار با اذعان به اینکه محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی از کیفیت بالایی برخوردار است، آمادگی خود را در جهت صادرات این محصولات بویژه سیب و انگور به بازارهای خارجی از جمله بازار روسیه اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا