Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7112 ۱۳۹۷/۱۰/۲۸   ۲۲:۴۲:۴۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
7 سارق در ارومیه دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: هفت نفر سارق حرفه ای و مالخر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفتگویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در این استان ماموران آگاهی با حساسیت کامل موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی این استان با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم اعضای یک شبکه سرقت را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی با زیرنظر گرفتن سارقان شناسایی شده، چهار نفر از سارقان را حین سرقت در یک عملیات غافلگرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به 25 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان های ارومیه، میاندوآب، اشنویه، بوکان و بانه و فروش در شهرهای سقز، سردشت و مهاباد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه تعداد سه نفر نیز مالخر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف 21 دستگاه خودرو سرقتی از این افراد گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودروهای سرقت شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ غنی زاده با تاکید بر اینکه متهمان از سهل انگاری صاحبان خودروهای سوئیچ روشن جهت سرقت بهره می بردند، گفت: مردم جهت پیشگیری از بروز این چنین سرقت هایی باید ضمن مجهز کردن خودروهای خود به لوازم ایمنی از رها کردن خودرو به صورت روشن خودداری کنند.

سارق داخل خودرو در ارومیه دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سارق داخل خودرو و سابقه دار در ارومیه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ علی ابراهیمی در گفتگویی افزود: در پی وقوع سرقت های سریالی داخل خودرو در ارومیه، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق شدند سارق را شناسایی کرده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این سارق حرفه ای بوده است، گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به 40 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ارومیه اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه از جمله گوشی موبایل، محتویات داخل خودرو و غیره به ارزش ریالی 50 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا