Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7107 ۱۳۹۷/۱۰/۲۶   ۲۱:۰۴:۳۲

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه:
ایستگاه اتوبوس و تاکسی در راه آهن ارومیه ایجاد شد

 

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ایستگاه اتوبوس و تاکسی در داخل ایستگاه راه آهن ارومیه ایجاد شد.

به گزارش نای قلم، مهدی مژدهی فر در گفتگویی اظهار داشت: با افتتاح ایستگاه راهن ارومیه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اقدام به ایجاد ایستگاه اتوبوس و تاکسی داخل راه آهن و نصب تابلو قیمت های مصوب کرد.

وی در ادامه با اشاره به بازسازی 280 ایستگاه اتوبوس  شهری با هدف ایجاد فضای بصری زیبا در سطح شهر و رفاه شهروندان، گفت: اعتبارات جوابگوی ایجاد ایستگاه اتوبوس های شهری مدرن و نو در سطح شهر نیست لذا با تخصیص اعتبارات و بودجه کافی، ایستگاه های شهری با استفاده از به کارگیری طرح های نوین نو و زیبا می شوند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه فر با اشاره به وجود گشت های جهت حفاظت ازایستگاه شهری و در نتیجه  جلوگیری از تخریب انها، بیان کرد: شهروندان در خصوص استفاده از ایستگاه های شهری و نگهداری آنها نهایت دقت را دارند اما برخی سوءاستفاده کنندگان موجبات تخریب را باعث می شود .

به گفته وی در حال حاضر روزانه 392 اتوبوس شهری به صورت خصوصی و 49 اتوبوس بصورت ملکی مشغول جابه جایی مسافران در نقاط مختلف شهر هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا