اخبار
کد خبر : 7092 ۱۳۹۷/۱۰/۲۴   ۲۱:۵۷:۱۸

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در ارومیه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار داشت: این میزان مواد مخدر به صورت ماهرانه در داخل ۲ دستگاه خودرو (پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت پیکان) جاسازی شده بود.

وی اضافه کرد: با انهدام این شبکه قاچاق مواد مخدر، سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

خرم نیا همچنین با تاکید بر اینکه پلیس در اراده خود برای مبارزه با سوداگران مرگ مصمم است، بیان کرد: همراهی شهروندان یکی از ابزار‌های مهم در این زمینه به شمار می‌رود.

کشف مواد مخدر در میاندوآب 2.3 برابر سال گذشته شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2.3 برابر شده است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی با اشاره به اقدامات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: طی سال جاری 315 کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش ماموران این انتظامی در سطح این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی گفت: در این مدت یکهزار و 185 نفر سوداگر مرگ اعم از معتاد و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.

شیخ نژاد با بیان اینکه دستگیری معتادان نیز امسال هفت درصد افزایش یافته است، بیان کرد: در این مدت 15 طرح در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب، برپایی کلاس های آموزشی در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه ها و مدارس را از جمله اقدامات پیشگیرانه این انتظامی در طول سال جاری عنوان کرد.

محموله البسه قاچاق در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک محموله البسه قاچاق شامل 169 ثوب انواع پوشاک دست دوم خارجی /تاناکورا/ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ظهیریان در گفتگویی افزود: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی مهاباد به ارومیه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌هایی که از این خودرو صورت گرفت 169 ثوب البسه کشف و ضبط شد که راننده آن پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین و تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شد.

ظهیریان، ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند و باعث از کار افتادن چرخه تولید و ورشکستگی کارخانه های داخلی می شود و از این رو پلیس بر خود واجب می داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

وی با تاکید بر مبارزه با پدیده قاچاق و تحقق شعار سال، گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اخلالگران اقتصادی، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا