اخبار
کد خبر : 7088 ۱۳۹۷/۱۰/۲۳   ۲۰:۳۱:۳۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تاکید کرد؛
بروزرسانی تکنولوژی واحدهای تولیدی و صنعتی استان

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بروزرسانی تکنولوژی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را از اهداف توسعه روابط خارجی استان و تبادل هیات با کشورهای مختلف دنیا بویژه کشورهای صاحب تکنولوژی مانند آلمان و چین عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، رضا حسینی در جلسه بررسی و تعیین بازارهای هدف صادراتی استان، اظهار داشت: اطلاعات کامل ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری استان توسط دستگاه های اجرایی استان تهیه و جهت جمع بندی و چاپ بعنوان کتاب سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی در اختیار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه قرار می گیرد.

وی افزود: برگزاری همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری استان از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار همچنین از برنامه ریزی برای اعزام و پذیرش هیات های تجاری و اقتصادی در استان خبر داد و گفت: با مشارکت اتاق بازرگانی ارومیه، افرادی از استان بعنوان مسئول میز صادراتی کشورهای مختلف تعیین و برنامه های خود را برای تبادل هیات های تجاری و اقتصادی با کشورهای مورد نظر ارائه خواهند داد.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت های مقام عالی استان از بخش خصوصی افزود: اگرچه در شرایط کنونی، بخش خصوصی اعم از تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان در فعالیت های خود با مشکلاتی مواجه هستند اما مصمم هستیم با حمایت که از  سوی مسئولان استانی وجود دارد، موانع و مشکلات پیش رو را برطرف کنیم.

در این جلسه مقرر شد، اتاق بازرگانی ارومیه در اسرع وقت، مسئولین میزهای صادراتی کشورهای هدف را معرفی و افراد تعیین شده برنامه های خود را برای توسعه صادرات و تبادل هیات های تجاری با کشورهای مدنظر ارائه نمایند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا