Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7063 ۱۳۹۷/۱۰/۱۷   ۲۱:۲۶:۳۲

فرمانده انتظامی ارومیه:
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: آمار سرقت‌ها در ارومیه نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری اظهار داشت: در سال جاری ۸۱ درصد سرقت ها کشف شده است.

وی از دستگیری 2 برابری سارقان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: امسال دو هزار و 591 فقره سرقت در ارومیه رخ داده که ۸۱ درصد آنها کشف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی ارومیه یک هزار و 851 سارق نیز در این مورد دستگیر شده اند که سال گذشته طی این مدت ۸۶۶ نفر دستگیر شده بودند.

وی با اشاره به افزایش 11 درصدی نزاع و درگیری در ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: در این مدت همچنین شاهد رشد سه درصدی سوانح رانندگی در این شهرستان بوده ایم.

فرمانده انتظامی ارومیه اضافه کرد: در این مدت همچنین میزان شرارت 38 درصد، جرایم مالی هفت درصد، جعل هشت درصد، مفاسد اجتماعی یک درصد و سرقت به عنف 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

اکبری با اشاره به اینکه آدم ربایی و راهزنی طی سال جاری در ارومیه واقع نشده است، اظهار داشت: کاهش 25 درصدی قتل و زورگیری نیز از جمله دیگر موفقیت های انتظامی ارومیه به شمار می رود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به "مرکز هشدار الکترونیک" (مها)، تصریح کرد: امنیت واحدهای صنفی با بهره گیری از پلیس برقرار می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که به صورت 24 ساعته به کمک حسگرهای حرکتی، لرزشی و هر نوع تهدید از جمله سرقت، زورگیری و غیره را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می کند.

وی اضافه کرد: سامانه مها به محض دریافت هشدار الکترونیکی، صحت آن را احراز و درکمترین زمان ، مالک و مبادی امدادی را از جمله پلیس از وقوع سرقت مطلع می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا