اخبار
کد خبر : 7052 ۱۳۹۷/۱۰/۱۵   ۲۲:۴۳:۰۲

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
5 سارق حرفه ای و مالخر در ارومیه دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: چهار سارق حرفه ای خودرو و محتویات داخل آن به همراه یک نفر مالخر در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ کریم اکبری در گفتگویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات آن در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم سارقان را شناسایی و آنان را به همراه یک دستگاه خودروی وانت پیکان که با آن اقدام به سرقت می کردند، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 9 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان ارومیه و نوشین شهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: در این رابطه چهار نفر سارق و یک نفر مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

700 میلیون ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 700 میلیون ریال کالای قاچاق با انجام عملیات های مختلف طی 24 ساعت گذشته در ارومیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ اسدالله مالکی در گفتگویی افزود: 2 هزار و 109 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 40 هزار نخ سیگار، 120 قلم لوازم خانگی، 675 عدد اسباب بازی و 100 عدد تسمه پلاستیکی از جمله کشفیات این مدت است.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

مالکی از دستگیری سارق سابقه دار با شش فقره سرقت در اشنویه خبر داد و بیان کرد: از مخفیگاه او اموال سرقتی به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودرو وانت در خوی ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

11 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی میاندوآب این مقدار مواد مخدر را از یک دستگاه خودرو سواری که به شکل ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی اظهار داشت: در این زمینه سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و تحویل مقام قضایی شد.

شیخ نژاد با بیان اینکه مواد مخدر از جنوب کشور وارد این شهرستان شده بود، اضافه کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این میزان مواد مخدر را در سطح میاندوآب توزیع کنند که در چنگال قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیر آن بر جامعه به راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان است، همه احساس مسوولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا