اخبار
کد خبر : 7031 ۱۳۹۷/۱۰/۱۱   ۲۲:۲۵:۲۹

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
کوتاهی در رسیدگی به تخلفات، کوتاهی در حق مردم است

 

کارگاه هم اندیشی و توانمندسازی مدیران شبکه ها، روسای شعب تعزیرات حکومتی و کارشناسان نظارت بر درمان در سالنEDC  دانشگاه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: نظارت به معنای مچ گیری نیست بلکه هدف پیشگیری است و ما نگاه پیشگیرانه به موضوع داریم ولی اگر تحت شرایطی تخلفی صورت گرفته باشد کوتاهی در رسیدگی به این تخلف کوتاهی در حق مردم محسوب می شود و ما تا آخرین لحظه پیگیر حق مردم خواهیم بود.

ابراهیم حسنی افزود: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، سازمان نظام پزشکی و دادستانی وجود دارد و توانسته ایم در خصوص نظارت بر تعرفه ها کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم.

 وی اضافه کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که بین دانشگاه و تعزیرات امضا شده برآن شدیم تا کارشناسانی که در این حیطه فعالیت می کنند را با برگزاری کارگاه هایی توانمند کنیم .

گفتنی است در این کارگاه دکتر عسکری مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین دکتر لشگری مدیر کل حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیزات حکومتی کشور نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا