Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7019 ۱۳۹۷/۱۰/۰۸   ۲۱:۲۶:۵۴

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی:
از فساد، تخلف و تقلب گذشت نمی کنیم

 

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: تعامل و کمک به همکاران در راستای ارتقای سلامت اداری از اهدافی است که در اولویت های کاری اداره کل قرار دارد، اما از فساد، تخلف و تقلب گذشت نمی کنیم.

حسن کوماسی در جلسه شورای اداری که با حضور بازیار، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ارتقای سلامت اداری، اجتماعی، اخلاقی و البته سلامت روحی و روانی را با ارج نهادن به تلاش های همکاران و ایجاد حس امنیت و اهمیت در آنان دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد پرونده های مشاغل تا پایان سال 94 به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: تا پایان سال 95 به تمامپرونده های اشخاص حقوقی و بیش از 70 درصد پرونده های عملکرد مشاغل رسیدگی و بقیه پرونده ها هم به سرعت در حال پیگیری است.

کوماسی به وصول موفق مالیات از منابع شناسایی شده اشاره و ادامه داد: طرح جامع مالیاتی و سامانه سنیم از 20 روز پیش به صورت عملیاتی کلید خورده است.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان گفت: همکاران با دریافت آموزش های لازم و تلاش و تعامل و هم افزایی، مصمم به پیاده سازی طرح جامع مالیاتی هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا