Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7018 ۱۳۹۷/۱۰/۰۸   ۲۱:۲۶:۵۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق در خوی


فرمانده انتظامي خوی از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق در محور "خوی- تیریز"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ "پاشایی" در گفتگویی اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "ایواوغلی" حین كنترل خودروهاي عبوري در محور خوی- تبریز، به یک دستگاه خودروی تریلی مشكوك و آن را متوقف كردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی های به عمل آمده مشخص شد که خودروی توقیفی حامل 30 هزار لیتر مواد سوختی از نوع نفت سفید می باشد.

فرمانده انتظامی خوی تصريح کرد: در اين رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، تحویل مراجع قضائي شد.

2 کیلوگرم تریاک در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک قاچاقچی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجید محبعلی در گفتگویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در یکی از محلات بوکان، با هماهنگی مقام قضایی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی و طی کارهای اطلاعاتی و عملیاتی، این فرد قاچاقچی دستگیر و از وی این میزان مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ محبعلی با اشاره به ضرورت مبارزه با مواد مخدر برای سلامت جامعه اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار عوامل انتظامی بوکان قرار دارد.

وی بیان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و پرونده وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: ار ابتدای سال جاری تاکنون 947 کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر و متادون مایع توسط عوامل انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

راننده پیکان پس از سقوط به سد سردشت نجات یافت

کارشناس مسوول فوریت های پزشکی سردشت گفت: راننده خودرو پیکان پس از سقوط به دریاچه سد سردشت به صورت معجزه آسایی نجات پیدا کرد.

ریبین سوری در گفتگویی افزود: طی تماس یکی از شهروندان با سامانه 115 مبنی بر سقوط یک دستگاه پیکان سواری به دریاچه سد در مسیر سردشت به نلاس حوالی روستای بناویله بلافاصله تیم فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی گفت: راننده پیکان قبل از غرق شدن خودرو با شکستن شیشه خود را از خودرو به بیرون پرتاب می کند و پس از گرفتار شدن در داخل آب با همکاری مردم به سمت خشکی هدایت می شود.

وی بیان کرد: این فرد هر چند دچار مصدومیت های سطحی شده اما وضعیت عمومی وی در حال بهبودی بوده و در بیمارستان سردشت بستری است.

کارشناس مسوول فوریت های پزشکی سردشت اضافه کرد: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است اما به گفته شاهدان عینی سرعت خودرو بسیار زیاد بود و راننده آن توانایی مهار و کنترل خودرو را نداشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا