Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7017 ۱۳۹۷/۱۰/۰۸   ۲۱:۲۶:۵۴

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد
لزوم پالایش دقیق آمار بی سوادی در استان

 

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پالایش دقیق آمار بی سوادی در استان بر حمایت واحدهای مرتبط استانداری از برنامه های شتاب بخشی سواد آموزی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، همزمان با هفته سوادآموزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی معاون سوادآموزی و دیگر کارکنان معاونت سوادآموزی استان با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این دیدار اظهار داشت: معضل بی سوادی منجر به عقب ماندگی استان در سایر شاخص های توسعه می شود و نیازمند توجه ویژه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار اظهار داشت: بر اساس آمار موجود بیش از ۹۲ درصد مردم استان باسواد هستند.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه 49 مرکز یادگیری محلی در استان آذربایجان غربی فعالیت می کند، افزود: از این لحاظ، آذربایجان غربی در رتبه دوم کشور قرار دارد.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته، آذربایجان غربی از لحاظ رشد آمار باسوادی در رتبه ششم کشور قرار دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان نیز گفت: امسال سهمیه استان آذربایجان غربی در دوره های مختلف سوادآموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش، ۳۷هزار نفر ابلاغ شده که تا کنون بیش از 35 هزار نفر جذب شده است.

علی اکبر صمیمی همچنین با اشاره به عملکرد موفق مراکز یادگیری محلی در نقاط مختلف استان، خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان عالی استان در راستای تجهیز و اعطای تسهیلات بانکی به این مراکز شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا