اخبار
کد خبر : 6998 ۱۳۹۷/۱۰/۰۴   ۱۴:۵۴:۳۷

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
در عقبه اقدامات عرصه سلامت یک تفکر انقلابی نهفته است

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در عقبه اقدامات انجام گرفته در عرصه سلامت یک تفکر انقلابی نهفته است که در کوتاهترین زمان با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها در تخصص های مختلف قدم های بسیار فاخر، ارزشمند و ماندگاری در این عرصه برداشته شده است.

به گزارش نای قلم، سردار شهسواری در حاشیه بازدید از پروژه های عرصه سلامت اظهار داشت: از اینکه در مدت کوتاه 620 تخت بیمارستانی به تعداد تخت های بیمارستانی استان اضافه شده است و سطح بهداشت و درمان مردم را تضمین و پشتیبانی می کند بسیار خرسند و مشعف از اینهمه تلاش، کوشش و فداکاری در عرصه سلامت شدم .

وی اظهار امیدواری کرد در کوتاهترین زمان و با رعایت عالی ترین استانداردهای بین المللی کارهای خوب و ارزشمندی در عرصه سلامت انجام گیرد.

شهسواری اضافه کرد: مردم استان آذربایجان غربی، مردمی فهیم، متدین و شاکر هستند لذا مردم ما شاکر و قدردان نعمت هایی خواهند بود که باعث شده است جان شهروندان این استان چه در بیماری ها، چه در تصادفات و سایر موارد حفظ و احیا شود.

تعاملات بسیار ارزشمندی با سپاه شهدا داریم

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم گفت: تعاملات بسیار ارزشمندی با سپاه شهدا داریم.

جواد آقازاده افزود: اگر اینهمه کار در عرصه سلامت انجام می گیرد در سایه امنیتی هست که در استان ما برقرار است.

وی افزود: سپاهیان، بسیجیان و سربازان در مناطق مرزی استان برای تامین امنیت از جانشان مایه می گذارند ما هم در پشت قضیه پشتیبان آنها هستیم و آنچه در توان داریم تلاش می کنیم تا پشتوانه خوبی باشیم و همکاران شما در نقاط مرزی با قوت بتوانند با دشمن مبارزه کنند .

آقازاده اضافه کرد: برگزاری اردوهای جهادی و مانورهای مختلف در بحث ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله اقدامات مشترک دانشگاه علوم پزشکی و سپاه شهدا است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا