اخبار
کد خبر : 6992 ۱۳۹۷/۱۰/۰۳   ۱۲:۳۰:۵۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
تعداد کتابخانه های عمومی در حاشیه شهرها جوابگو نیست

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تعداد کتابخانه های عمومی و همچنین تعداد کتاب ها به ویژه در بخش های حاشیه ای شهرهای آذربایجان غربی جوابگو نیست و باید برنامه ریزی لازم برای افزایش تعداد آنها انجام گیرد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تعداد کتابخانه ها در حوزه های علمیه استان نیز محدود است و وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن ایجاد کتابخانه و تجهیز آنها در حوزه های علمیه باید از کتابخانه های موجود حوزه های علمیه نیز حمایت کند.

در ادامه با اشاره به کارکرد ویژه مساجد و ضرورت توجه به فعالیت کانون های مساجد در کشور و استان گفت: کانون های مساجد می تواند به رونق این مکان های مقدس در بین جوانان کمک کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: کانون ها با بودجه ای نزدیک به صفر کار می کنند و این ظرفیت باید در سایه توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در رونق بخشیدن و جذب جوانان به مساجد گفت: ایجاد وحدت رویه در موضوع هنر به خصوص وزارت ارشاد با فرهنگسرای شهرداری‌ها می‌تواند در شرایط فعلی در تقویت مباحث فرهنگی و هنری تاثیر گذار باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه به استان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان دیدار می کند و ضمن آن از بخش های مختلف و طرح های در دست اجرای این حوزه بازدید می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا