اخبار
کد خبر : 6985 ۱۳۹۷/۱۰/۰۲   ۲۱:۳۱:۵۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف 15 میلیاردی کالای قاچاق در ماکو

 

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف 290 کیلو گرم ماده شیمیایی استیل کلراید قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در محور "ماکو- تهران"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار "مسعود خرم نیا" در گفتگویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه  تریلی ترانزیت از طریق گمرک بازرگان- ماکو، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسي از تریلی توقیفی، 290 کیلو گرم ماده شیمیایی استیل کلراید که دارای مصارف متعدد آزمایشگاهی و صنعتی بوده و جزو مواد شیمیایی تحت کنترل می باشد، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 15 میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه تریلی توقیف و 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

=

کشف بیش از 2 هزار عینک قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه وانت تندر و کشف 2 هزار و 299 عدد عینک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در محور "مهاباد- ارومیه"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار "خرم نیا" در گفتگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور "مهاباد- ارومیه"، به یک دستگاه وانت تندر، به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی توقیفی، 2 هزار و 299 عینک طبی و آفتابی قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 150 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیرکه  تحویل مقامات قضائی شد، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد.

=

2 کشته و 3 مجروح بر اثر برخورد دو دستگاه پیکان

رئیس پلیس راه استان از 2 کشته و 3 مجروح بر اثر برخورد 2 دستگاه سواری پیکان در محور"شاهیندژ- تکاب،" خبر داد.

 سرهنگ "عباس فرمانی" در گفتگویی گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور"شاهیندژ- تکاب"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين 2 دستگاه سواری پیکان رخ داده است.

وي تصريح کرد: در اين حادثه، راننده هر 2 خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت شدند و 3 تن دیگر از سرنشینان خودرو ها مجروح و به کمک نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوي راننده یکی از سواری ها اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا