اخبار
کد خبر : 6978 ۱۳۹۷/۱۰/۰۱   ۲۲:۳۵:۳۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان ‌غربی خبر داد
۴۶۷معدن دارای پروانه بهره برداری در آذربایجان غربی

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صدور 32 فقره پروانه بهره برداری معدن در استان تا پایان ماه گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در گفتگویی با بیان اینکه تا پایان آبان ماه امسال ۴۶۷ معدن دارای پروانه بهره برداری با ظرفیت استخراج یک میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۹۵ هزار تن در استان وجود دارد افزود: ذخیره قطعی این معادن یک میلیارد و ۲۱۳میلیون و ۶۷۸ هزار تن است.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این معادن بیش از دو هزار میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است اظهارداشت: با بهره برداری از این معادن برای پنج هزار و ۱۷۷ نفر فرصت زمینه اشتغال ایجاد شده است.

اسکندری در این مدت تعداد پروانه اکتشاف صادر شده در استان را ۲۱۷ فقره عنوان و اضافه کرد: همچنین ۲۴ فقره گواهی کشف با تناژ ذخیره قطعی ۵۵۰۰ هزار تن و تناژ ذخیره احتمالی ۱۰۳۱۶ هزار تن صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان غربی همچنین از صدور ۳۲ فقره پروانه بهره برداری معدن طی هشت ماه امسال خبر داد و گفت: ظرفیت استخراج این معادن ۴۲۶۲۰۰ هزارتن با حجم سرمایه گذاری ۱۹۳۰۴۸ میلیون ریال است که زمینه اشتغال برای ۲۴۹ نفر ایجاد شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا