اخبار
کد خبر : 6972 ۱۳۹۷/۰۹/۲۹   ۲۲:۴۱:۰۸

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خبر داد
آمادگی کامل مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش برف

 

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه از آماده باش کلیه نیروهای مدیریت شهری با آغاز بارش های باران و  برف خبر داد .

به گزارش نای قلم، امیر سحابی در گفتگویی گفت: پیشگیری از آب گرفتگی معابر و همچنین یخ زدگی معابر با تشدید بارش های برف جهت تسهیل و تسریع سفرهای درون شهری شهروندان توسط نیروی های تلاشگر خدمات شهری شهرداری ارومیه انجام می شود.

وی عنوان کرد: بیش از یک هزار و 500 پرسنل سازمان های های معاونت خدمات شهری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز شهری، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری  در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب در آماده‌ باش کامل به سر می‌برند.

سحابی اظهار کرد: اکیپ ماشین آلات سازمان های خدمات رسان شهرداری چون نمک پاش با آماده باش کامل همزمان با بارش ها، مشکلات ناشی از بارش ها را رفع می کنند.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها درمعابر اقدام به انجام چندین نوبت لايروبي با هدف کاهش نقاط آبگيردر فصول بارندگي شده و در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر ارومیه لايروبي شده است .

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: نيروهای تلاشگر پرسنل سازمان های خدمات رسان شهرداری با حضور در معابر شهر ارومیه و گشت زنی مشکلات ناشی از بارش ها را مدیریت و کنترل می کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بروز مشکل با شماره‌ های 137 در ارتباط باشند، تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا