Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6969 ۱۳۹۷/۰۹/۲۸   ۲۱:۵۱:۳۲

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی:
کارکرد مناسبی در حوزه پژوهش وجود ندارد

 

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود گسترش تحصیلات تکمیلی در کشور کارکرد مناسبی در حوزه پژوهش وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، بهروز طهماسب‌کاظمی ظهر امروز در شانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح پایش آزاد که به‌تازگی رونمایی شده است منشأ تحول عظیم در نظام آموزش کشور تلقی می شود.

وی افزود: شناسایی مسائل دارای اولویت نظام در حوزه‌های علم و فناوری و ارائه سیاست‌ها برای هدفمندکردن آن‌ها جزء ضرورت‌ها در راستای حل مسائل کشور و مستلزم ایجاد یک بستر شبکه‌ای است.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این طرح به‌صورت شبکه‌ای صورت گرفته و امکان تقلب‌های علمی را کاهش می‌دهد.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را با نیازهای مردم همگام کرده است.

طهماسب‌کاظمی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری مصداق کامل بیت‌المال است، گفت: این دانشگاه از مردم شکل‌گرفته و باید برای مردم و در راستای حل مشکلات آنان گام بردارد.

وی با اشاره به‌ قرارگرفتن در هفته وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد: شهید دکتر مفتح الگوی تمام‌عیار برای جامعه دانشگاهی و حوزوی برای حرکت به سمت اهداف عالی نظام اسلامی است.

طهماسب‌کاظمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بر خلاف سایر دانشگاه‌ها، دانشگاهی اجتماعی و مردمی است و باید با تلاش‌های گسترده موجب جلب اعتماد بیش‌ازپیش مردم به این دانشگاه شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه آموزش عالی و افزایش تعداد دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی سبب‌ساز رشد گسترده آگاهی‌های اجتماعی و سیاسی در جامعه شد که خود از مصادیق مهم تحقق اهداف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و امروز پس از گذشت سالیان دراز باید این مسیر را حفظ کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جذب دانشجویان خارجی بیش‌ازپیش در این دانشگاه موردتوجه بوده و جزء سیاست‌های اصلی در استان‌های مرزی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا