Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6963 ۱۳۹۷/۰۹/۲۷   ۲۲:۳۴:۰۴

کارشناس هواشناسی آذربایجان غربی:
بارش برف تا سه شنبه شب ادامه دارد

 

کارشناس هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کولاک از چند روز گذشته در مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی آذربایجان غربی شروع شده و تا سه شنبه شب ادامه دارد.

به گزارش نای قلم، فاطمه رامی در گفتگویی اظهار داشت: امروز سامانه بارشی به تدریج از استان خارج می شود اما طی امروز و فردا جو پایدار در استان حاکم است و هوا نیمه ابری و مه آلود است.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، سامانه بارشی دیگری از شامگاه چهارشنبه وارد استان می‌شود که به شکل برف و باران در نواحی جنوبی و مرکزی فعال است و گستردگی فعالیت این سامانه در روز‌های پنج شنبه تا ظهر روز جمعه در اکثرا مناطق استانمان خواهد بود.

در همین ارتباط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: به علت مرطوب بودن سطح جاده‌ها در نواحی جنوبی استان و برودت هوا در صورت صاف شدن هوا به‌صورت ناگهانی احتمال یخبندان شدید در این محورها و همچنین به سبب وزش باد در مناطق مرتفع و کوهستانی احتمال کولاک شدید برف در این نقاط دور از انتظار نیست.

این سازمان توصیه کرده است: شهروندان از سفرهای بی مورد و غیر ضروری در این محورها اجتناب کرده و از ماجرا جویی‌های بی مورد و بی جا از قبیل برف نوردی کوه‌نوردی و رانندگی در این نواحی جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا