Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6962 ۱۳۹۷/۰۹/۲۶   ۲۰:۱۰:۲۸

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی:
داوری آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی به پایان رسید

 

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی گفت: امروز داوری آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی پس از دو روز بررسی به پایان رسید.

به گزارش نای قلم، یوسف حق‌دوست در گفتگویی اظهار کرد: امروز داوری آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی پس از دو روز بررسی در تهران به پایان رسید.

وی افزود: سه نفر از داوران از جمله امید علی مسعودی، غلامرضا آذری و فرشاد عسکری‌کیا از روزنامه نگاران، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران، داوری آثار را برعهده داشتند.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع سطح آثار مطلوب بود اما به اذعان داوران، آثار در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت و گزارش از سطح بالایی برخوردار بود و به علت رقابت تنگاتنگ، وقت بیشتری از داوری را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: در بخش ویژه که مربوط به مسائل صنفی خبرنگاران بود، سه اثر برگزیده انتخاب و در بخش عکس و فیلم به علت پایین بودن سطح کمی و کیفی آثار، سه اثر برتر انتخاب نشد.

حق‌دوست تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ اثر در ۱۰ بخش خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، مستندسازی، موشن‌گرافی و طنژ و کاریکاتور در محورهای مقاومت، ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن‌شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی(حمایت از کالای ایرانی)، بسیج و حوزه‌های اقدام و جوانان و خانواده با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا