اخبار
کد خبر : 6956 ۱۳۹۷/۰۹/۲۵   ۲۲:۰۹:۳۸

در آستانه شب یلدا؛
۸۰ اکیپ بازرسی بر بازار نظارت دارند

 

مدیر بازرسی اتاق اصناف ارومیه، از آمادگی ۸۰ اکیپ بازرسی به طور مستمر در دو نوبت صبح و عصر بر بازار خبر داد.

به گزارش نای قلم، کرمعلی حق دوست در گفتگوی خبری با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار شب یلدا از هفته گذشته آغاز شده، اظهار داشت: چند روز آینده قیمت حلوای شب یلدا از سوی اتحادیه توسط سازمان صنعت و معدن تعیین و اعلام خواهد شد.

وی، افزود: اتحادیه تاکید براین دارد که قیمت حلوای با کیفیت بالاتر از حلوای متوسط باشد چراکه افزایش قیمت مواد اولیه از جمله گردو، پسته و دیگر مواد تاثیر مستقیم بر افزایش قیمت حلوا داشته است.

مدیر بازرسی اتاق اصناف ارومیه، ادامه داد: بازرسی های شب یلدا که از هفته گذشته آغاز شده و ۸۰ اکیپ بازرسی به طور مستمر در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت دارند.

وی، تاکید کرد: علاوه براین اکیپ ها، اکیپ های مستمر نیز در میدان میوه و تره بار جهت نظارت بر قیمت ها و فاکتور های فروش نظارت دارند.

حق دوست، ابراز کرد: فروشندگان باید در فروش اقلام خود انصاف را رعایت کرده و با فروشندگانی که فاکتور خرید و یا قیمت درج شده نداشته باشند برخورد قانونی می شود.

وی، تصریح کرد: طی هفته گذشته پرونده های تخلفاتی گران فروشان تشکیل شده و بیشترین پرونده های تخلفاتی مربوط به عدم درج قیمت و یا نداشتن فاکتور فروش توسط میوه فروشان بوده است.

مدیر بازرسی اتاق اصناف ارومیه، در پایان خاطرنشان کرد: پرونده های گزارشات گرانفروشی تشکیل شده و طی هفته گذشته به تعزیرات جهت برخورد قانونی معرفی شده اند که تا پایان این هفته این گزارشات تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا