Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6942 ۱۳۹۷/۰۹/۲۲   ۲۰:۵۵:۵۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی:
بیمارستان 300 تختخوابی جامع زنان ارومیه سال 98 به بهره برداری می رسد

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: بیمارستان 300 تختخوابی جامع زنان ارومیه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا هفته دولت سال 98 به بهره برداری برسد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در بازدید استاندار آذربایجان غربی از بیمارستان در حال تاسیس تخصصی زنان ارومیه اظهار داشت: برای احداث بیمارستان 300 تختخوابی جامع زنان ارومیه تا به امروز 70 میلیارد تومان هزینه گردیده و برای تجهیزات آن نیز 50 میلیارد دیگر نیاز است.

وی افزود: پیش بینی می کنیم این پروژه با 200 میلیارد تومان هزینه به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی اضافه کرد: بیمارستان 300 تختخوابی جامع زنان ارومیه حدود 14 ماه است که شروع شده است.

استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید گفت: همانگونه که مردم اطلاع دارند یکی از شاخص های استان برخورداری از تختهای بیمارستانی است و در سال جاری نزدیک به 1000 تخت در استان افتتاح خواهد شد که تعدادی از آنها در سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان افتتاح گردیدند و بقیه هم تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

محمدمهدی شهریاری افزود: امیدواریم با این افتتاح ها از متوسط کشوری بالاتر برویم و یکی از شاخص های عقب ماندگی ما ارتقاء یابد و بهبودی خیلی خوبی را در شاخصای تخت بیمارستانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با همت مسئولان دانشگاه پروژه 300 تختخوابی بیمارستان جامع زنان بدون داشتن ردیف با استفاده از منابع استانی شروع شده و پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدواریم سال آینده نیز به بهره برداری برسد تا یکی از مشکلات ما در بخش زنان برطرف گردد و بتوانیم کوثر را هم وسیع تر کرده و به بخش کودکان تبدیل نماییم.

شهریاری در پایان اظهار امیدواری کرد که با انجام وظایفشان از نظر تامین اعتبارات این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

گفتنی است، این بیمارستان با زیربنا بالغ بر 30 هزار مترمربع و در هشت طبقه خواهد بود که تعداد ۹ اتاق عمل دارد، فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه در حال ساخت است.

بیمارستان تخصصی زنان ارومیه ۳۰۰ تخت بستری دارد و در فضای داخلی امکاناتی از جمله؛ تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس درمانگاه، آزمایشگاه، بخش جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش زایمان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش‌های بستری و پدچرخ‌بال را دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا