اخبار
کد خبر : 694 ۱۳۹۴/۰۷/۰۷   

نردبان 53 متری سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه رونمایی شد

* شهر ارومیه جزو پنج شهر کشور است که به نردبان 53 متری مجهز شد

نردبان 53 متری سازمان آتش نشانی امروز به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی و جمعی از شهروندان در میدان انقلاب ارومیه رونمایی شد.

به گزارش ناي قلم، شهردار ارومیه در مراسم رونمایی نردبان 53 متری با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: قدرانی از نیروهای سازمان آتش نشانی که جان خود را فدای کمک به همنوعان می‌کنند، بسی ستودنی است.

محمد حضرت پور با اشاره به توسعه شهر و ساخت آپارتمان‌های چند طبقه به ویژه ساخت مساکن مهر، بیان کرد: برای امداد رسانی در ساختمان‌های چند طبقه نیاز به تجهیزات روز دنیا است که سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در راستای تحقق این نیاز اقدام به خرید نردبان 53 متری کرده است.

شهردار ارومیه افزود: شهر ارومیه جزو پنج شهر کشور شد که به نردبان 53 متری مجهز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام دغدغه های مدیریت شهری ارومیه با تجهیز شدن سازمان آتش نشانی به تجهیزات روز دنیا در کمک به شهروندان هنگام بروز حوادث رفع مي‌شود.

همچنين به همين مناسبت رژه ناوگان خودرویی توسط سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در خیابان‌های اصلی ارومیه برگزار شد.

در اين مراسم بیش از 30 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با عبور از خیابان‌های آیت الله حسنی، ارتش، شهید امینی و خیابان امام خمینی (ره) بار دیگر توان اجرایی خود را در مقابله با حوادث به نمایش گذاشتند.

هدف از این رژه گرامیداشت روز آتش نشان و آشنایی بیشتر مردم با تجهیزات و امکانات و خدمات سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه است.

پس از پایان رژه ناوگان آتش نشانی شهرداری ارومیه در خیابان اصلی شهر، مانور امداد و نجات نیز برگزار شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا