اخبار
کد خبر : 6939 ۱۳۹۷/۰۹/۲۱   ۲۱:۱۲:۰۹

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
کسب 3 طلا و یک کمربند حرفه‌ای حاصل کار رزمی‌کاران استان آذربایجان‌غربی


قاسم صدفی، حجت بی درفش و رضا کامرانی رزمی کاران اهل شهرستان سلماس، سه مدال طلا و یک کمربندی حرفه ای در فستیوال جهانی 2018 باکوی جمهوری آذربایجان کسب کردند.

به گزارش نای قلم، مسابقات فستیوال ورزش‌های رزمی در 10 رشته با حضور بیش از یک هزار ورزشکار از 20 کشور جهان در باکو جمهوری آذربایجان برگزار شد.

در این مسابقات حجت بی‌درفش با شکست حریفی از جمهوری آذربایجان، رضا کامرانی با شکست ورزشکار عراقی و قاسم صدفی با غلبه بر رزمی‌کار کشور گرجستان به مدال طلا دست یافتند.

در بخش مسابقات حرفه‌ای نیز قاسم صدفی با شکست ورزشکار جمهوری آذربایجان، کمربند طلایی را بر کمر بست.

گفتنی است، آذربایجان‌غربی با 3 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود.

*فوتبالیست بوکانی به اردوی تیم ملی معلولان کشور دعوت شد

رییس اداره بهزیستی بوکان گفت: ورزشکار معلول این شهرستان که در رشته فوتبال هفت نفره فعالیت دارد، به اردوی تیم ملی دعوت شد.

خالد احمدنژاد در گفتگویی افزود: این فوتبالیست بوکانی که محمد امینی نام دارد توانست جواز حضور در تیم ملی فوتبال هفت نفره معلولان کشوری را دریافت کند.

وی با بیان اینکه این ورزشکار بوکانی طی سال گذشته مقام سوم کشور را در مشهد مقدس در رشته دو 100 متر کسب کرده بود، اظهار داشت: امسال نیز این معلول تحت حمایت این نهاد به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره که در تهران برگزار می شود، راه پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: تیم بسکتبال با ویلچر معلولان بوکان نیز در لیگ دسته یک کشوری فعالیت دارند و هر ساله موفق به کسب عنوان های خوبی در سطح کشوری می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا