اخبار
کد خبر : 6927 ۱۳۹۷/۰۹/۱۹   ۲۰:۲۳:۲۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد
برف روبی بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری تا کنون بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی انجام شده است.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگویی اظهار داشت: در این مدت ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۹۷ پرسنل راهداری درگیر عملیات راهداری بودند و بصورت شبانه روزی هنگام بارش برف محور‌های مواصلاتی استان را برف روبی و نمک پاشی کردند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز مهر ماه سال جاری تا کنون حدود ۱۵۰ ساعت بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان گزارش شده است گفت: در این مدت بالغ بر ۳۸۵ تن شن و ماسه برای نمک پاشی محور‌های مواصلاتی مصرف گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بیشترین محور برف گیر در بازه زمانی یاد شده شهرستان چالدران و محور پایانه مرزی تمرچین بوده است و بعضی ازگردنه‌ها مانند مائین بلاغ و قوشچی نیز درگیر عملیات برف روبی بوده اند.

شکری در پایان از مسافرین و رانندگان درخواست کرد از سفر‌های غیر ضرور در روز‌های برفی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر حتما با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند و تمام تمهیدات ایمنی برای سفر‌های زمستانی را در نظر بگیرند.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا