Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6925 ۱۳۹۷/۰۹/۱۸   ۲۱:۵۳:۰۹

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:
روزانه بیش از 10 فقره عملیات امداد و نجات اتفاق می افتد

 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در طول روز بیش از 10 فقره عملیات امداد و نجات در سطح شهر ارومیه صورت می گیرد.

به گزارش نای قلم، ابراهیم شاد قوشچی در گفتگویی اظهار کرد: از بین تماس های دریافتی از طریق ستاد 125، درصد بسیار کمی از تماس های تلفنی منجر به انجام عملیات امداد و نجات می شود.

وی افزود: در طی روز تعداد بیشماری تماس با سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صورت می گیرد که تنها از این تعداد بی شمار درصد بسیار کمی واقعیت داشته و مابقی کسب اطلاعات و مزاحمت های تلفنی است .

شاد قوشچی تماس های تلفنی مزاحم را یکی از موانع در انجام هر چه صحیح تر و سریعتر وظایف پرسنلی آتش نشانی شمرد و گفت: متاسفانه با این تماس های غیرضروری و مزاحم بیش از 50 درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماس ها می شود.

وی بیان کرد: اگر در هر برنامه تلویزیونی مرتبط با موضوع سلامت و خدمات اجتماعی بتوان به طرق مختلف به موضوعاتی همچون مزاحمت های تلفنی و عواقب زیانبار آن اشاره کرد بر روند کاهش این مزاحمت ها تاثیر گذار باشند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از جمله مولفه های کاهش مزاحمت های تلفنی و غیرضروری را آموزش عمومی، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانه های عمومی عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا