اخبار
کد خبر : 6919 ۱۳۹۷/۰۹/۱۷   ۱۴:۱۹:۴۱

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
شکست نماینده آذربایجان‌غربی در هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان

 

در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، همیاری آذربایجان غربی در ایلام شکست خورد.

به گزارش نای قلم، هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در ورزشگاه عدالت، تیم همیاری آذربایجان غربی برابر پالایش گاز ایلام با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در این فصل از رقابت ها 12 تیم حضور دارند.

عنوان سوم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به ورزشکار آذربایجان‌غربی رسید

عنوان سوم المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته سه‌گانه نوجوانان به ورزشکار آذربایجان‌غربی رسید

به گزارش نای قلم، مسابقات سه گانه قهرمانی کشور سال ۱۳۹۷ در رده نونهالان و نوجوانان در قالب مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بندر ماهشهر برگزار شد.

در بخش نوجوانان که با حضور ۶۰ ورزشکار از ۱۹ استان انجام شد، پویا احمدی نوجوان استان آذربایجان‌غربی موفق شد مقام سوم بخش انفرادی را کسب کند.

گفتنی است، آذربایجان غربی در دو بخش نوجوانان و نونهالان با 8 ورزشکار شرکت کرده بود که در مجموع تیمی به مقام پنجم این مسابقات دست یافت.

واگذاری اراضی بلااستفاده برای جلب مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت اصلی ماست

رئیس اداره امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: برنامه ریزی برای واگذاری اراضی بلااستفاده با هدف جلب مشارکت بخش خصوصی مهم ترین هدف واحد حقوقی ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.

به گزارش نای قلم سعید امیرزاده در مورد چالش های حقوقی اداره کل استان گفت: رسیدگی به پرونده های مطروحه در مورد حق و حقوق کارگران و کارمندان در ادارات کار و دیوان عدالت اداری، پیگیری مطالبات معوق از بابت وصول اجاره بها و شرکت در دعاوی مربوط به حوادث رخ داده در اماکن و فعالیت های ورزشی و اراضی دارای معارض، بخشی از مهم ترین چالش های ما در واحد حقوقی اداره کل است که به جد پیگیر حل و فصل آنان هستیم.

وی ادامه داد: امسال برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده که واگذاری اراضی بلا استفاده به بخش خصوصی با هدف جلب مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی در ورزش به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها و اهداف خواهد بود.

رئیس اداره امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: تکمیل بیمه های مسئولیت مدنی و آتش سوزی اماکن تحت اختیار، اخذ اسناد مالکیت اماکن و مستندسازی آنها، برنامه ریزی برای دیوارکشی مجموعه ها و اراضی دارای کاربری ورزشی تحت اختیار جهت جلوگیری از تصرف اشخاص سودجو، تلاش برای بهبود اماکن ورزشی برای جلوگیری از بروز حوادث، تملک زمین های با کاربری ورزشی از دیگر برنامه های بخش حقوقی اداره کل است.

امیرزاده همچنین اضافه کرد: ارائه مشاوره های لازم به هیات های ورزشی استان و شهرستان ها وو همچنین آموزش، تنظیم و تایید قرارداد ادارات ورزش و جوانان شهرستانی، پیگیری و حل اختلاف بین اداره کل و دستگاه های اجرایی در اجرای بند ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، شرکت در جلسات کمیسیون ماده 88 و ماده 5 کمیسیون مزایده واگذاری اماکن ورزشی، شرکت در جلسات دادرسی و کمیته انضباطی و پاسخ گویی به نامه ها و شکایات مردمی که جنبه حقوقی دارند برخی از شرح وظایف واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا