اخبار
کد خبر : 69 ۱۳۹۴/۰۳/۳۱   

نصب موانع سرعت گير در جاده‌ها ممنوع است

*بار معادن، يك هزار و 300 کیلومتر راه روستایی استان را تخريب كرده است

مدير راهداري اداره كل راه و شهر سازي آذربايجان غربي گفت: نصب بدون مجوز هرگونه سرعت گير در جاده هاي اصلي را غير قانوني است.

ارسلان شكري در گفت و گو با نای قلم اظهار کرد: در صورت نصب بدون مجوز سرعت گیر در جاده های اصلی نسبت به تخريب و برچيدن آن اقدام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کامیون‌های حمل کننده بار در سطح استان، زمینه تخریب یک هزار و 300 کیلومتر از راه‌های روستایی را فراهم کرده‌اند.

شکری با اشاره به اینکه تخریب راه های روستایی موجب شده سرمایه گذاری‌های کلان صورت گرفته برای ساخت این راه‌ها از بین برود، متذکر شد: بهترین راه حل این مشکل احداث راه‌های دسترسی جداگانه برای این خودروهای سنگین است که در این رابطه در حال مذاکره با اداره کل صنعت، معدن و تجارت هستیم.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: فعالان حوزه معدن در استان در صورتی که می‌خواهند از این راه‌ها استفاده کنند، باید در تامین اعتبار لازم برای بهسازی و ارتقای کاربری و سازه ای این راه‌ها مشارکت جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام پروژه هاي ناتمام شهرستان تكاب كه به دليل محدوديت در تامين اعتبار با كندي اجراي عمليات روبرو بود در حال انجام است.

شکری با اذعان به وجود مشكلاتي در آسفالت محور سنتو – رشكان و محور اروميه - مهاباد گفت: با پیگیری‌های انجام شده تا سه ماه آينده تمامي مشكلات اين مسیرها برطرف می‌شود.

در آذربایجان غربی هشت هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این مقدار چهار هزار کیلومتر آسفالت و بقیه نیز شنی هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا