اخبار
کد خبر : 6890 ۱۳۹۷/۰۹/۱۲   ۱۶:۴۷:۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:
رسانه ها می توانند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنند

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اصحاب رسانه با همکاری و هم افزایی می توانند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنند.

علیزاده امامزاده در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی اظهار داشت: شورای شهر از حضور خبرنگاران در جلسات و نشست ها استقبال می کند.

وی افزود: رسانه‌ها و فعالان این حوزه در پیشبرد اهداف مدیریت شهری نقش سازنده‌ای دارند و خانه مطبوعات استان می تواند با همفکری و تعامل، مدیریت شهری را در راستای رفع معضلات شهری یاری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: توسعه و پیشرفت فرهنگی و تعامل با رسانه‌ها و افزایش همکاری از برنامه‌های شورای شهر است و به دنبال این هستیم که تعامل خوبی با مطبوعات و رسانه‌ها توسط خانه مطبوعات استان داشته باشیم.

وی با اشاره به لایحه بودجه 98 شهرداری ارومیه، تصریح کرد: سیاست های بودجه ای شهرداری های کل کشور بر محور صرفه جویی، نگاه زیست پذیری شهر، مقابله با حوادث غیرمترقبه، معیشت کارکنان و رفاه عمومی شهروندان است و خانه مطبوعات و اصحاب رسانه در بحث بودجه ریزی در حوزه فرهنگ سازی مدیریت شهری را یاری کند.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: جایگاه مشارکتی رسانه ها در حوزه تصمیم گیری شهری از جمله در کمیسیون ها و حوزه های پژوهشی و آموزشی خالی است، این درحالیست که رسانه ها به دلیل ارتباطات گسترده ای که با جامعه دارند اثرگذارتر هستند.

یوسف پیربوداقی با بیان اینکه مطبوعات زبان گویای مردم هستند و می‌توانند به‌عنوان بازوان قوی در مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر را یاری کنند، افزود: فعالان رسانه ای با دارا بودن مدارک تحصیلی مقاطع بالاتر نباید صرفا نویسندگان و گویندگان مسائل و مشکلات باشند بلکه باید در حوزه تصمیم گیری نقش مشارکتی داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه رابطه متقابل بین خانه مطبوعات و شورای شهر باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: شورای شهر دخیل در تمام امورات شهری است و رسانه ها نیز بخشی از هویت شهری هستند لذا زمینه و بستر تعامل ها باید فراهم شود.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد: جامعه رسانه همیشه همپای مدیریت شهری بوده و است و امید می رود شورای اسلامی شهر ارومیه نیز با ارائه راهکارهای موثر در بحث حمایت از خبرنگاران گام بردارد.

در ادامه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات دیدگاه های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا