Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6889 ۱۳۹۷/۰۹/۱۱   ۲۲:۳۵:۰۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد
شناسایی ۴۴ نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در بحث حذف نقاط پر حادثه استان ۴۴ نقطه شناسایی شده است که شش نقطه به طور کامل حذف شده و بقیه نقاط نیز آشکارسازی و ایمن سازی شده اند .

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و به تبع آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با جدیت به دنبال شناسایی، مطالعه، بررسی و حذف نقاط حادثه خیز است که بر این اساس ۲۵ نقطه پرحادثه به صورت امانی و توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بررسی و اصلاح شده است .

وی در ادامه سخنان خود از کاهش هفت درصدی تلفات جاده ای در استان خبر داد.

شکری اضافه کرد: این اداره کل با ۶۸ اکیپ ثابت و سیار شامل ۳۲ اکیپ ثابت و ۳۶ اکیپ سیار که در تمام محورهای مهم به ویژه گردنه های برف گیر مستقر شده اند و ۵۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری و حدود ۷۰۰ نفر پرسنل آمادگی کامل و صد درصدی برای بارندگی های زمستانی را دارد.

وی ادامه داد: حدود ۴۵ هزار تن ماسه و نمک به شهرستان ها و راهدارخانه های سطح استان که شامل ۱۵ تن نمک و ۳۰ تن ماسه بوده جهت نمک پاشی محورها و گردنه های برف گیر ارسال شده است .

شکری گفت: تعداد ۲۰ دستگاه نمک پاش مکانیزه در سطح استان کار نمک پاشی را بدون دخالت انسان انجام می دهند و امسال یک دستگاه برف خور جدید نیز به ماشین آلات راهداری استان اضافه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: مسافران در تمام طول سال به ویژه ایام بارندگی با استفاده از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها که اطلاعات و وضعیت راه ها و آب و هوا را به مخاطبان و مسافران گزارش می دهد، اقدام به سفر کرده و با اطمینان از داشتن ایمنی وسیله نقلیه و همراه داشتن لباس گرم، پتو، جیره خشک و اقلام ایمنی در مسافرت های روزهای برفی مسافرت های امن و ایمنی را البته با رعایت کامل مقررات رانندگی و همکاری با پلیس راه و راهداران مستقر در جاده ها تجربه کنند.

وی در پایان از نهادهای امداد جاده ای درخواست کرد هنگام رسانه ای کردن امور امدادی خود حتما به نقش بی بدیل راهداران زحمتکش نیز اشاره کنند و تلاش آنها را برای بازگشایی محورهای استان برای امداد رسانی نادیده نگیرند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا