Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6888 ۱۳۹۷/۰۹/۱۱   ۱۸:۳۸:۱۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد
فروش بیش از ۲۵۸۶ میلیون کیلووات ساعت در استان

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از فروش بیش از ۲۵۸۶ میلیون کیلووات ساعت در آذربایجان غربی درشش ماهه اول سال جاری خبر داد .

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بکلو در گفتگوی خبری با تحلیل مقایسه مصرف انرژی در نیمه اول سال ۹۷ و ۹۶ اظهار داشت: مجموع فروش انرژی در نیم سال اول ۹۷ به عدد ۲۵۸۶ میلیون کیلووات ساعت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ با فروش انرژی به میزان ۲۵۸۵ میلیون کیلووات ساعت، تنها ۲۲/۰ درصد افزایش دارد به بیانی دیگر تغییرات چندانی در افزایش انرژی مصرفی مشترکین در نیم سال اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ مشاهده نمی شود.

وی افزود: این در حالی است که متوسط رشد مصرف انرژی در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته در کشور حدود ۲ درصد بوده است و این اعداد نشان می دهد شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در کنترل رشد مصرف و مصرف بی رویه برق، علیرغم افزایش تعداد مشترکین عملکرد قابل قبولی داشته است.

حسن بکلو از همکاری خوب و آگاهانه بخش دولتی و عمومی غیردولتی خبر داد و عنوان کرد : در تیرماه سال جاری در مقایسه با تیرماه سال گذشته، به میزان ۱۶ درصد متوسط کاهش مصرف انرژی در تعداد ۱۰۲۸ مشترک دیماندی شامل دستگاه های دولتی و وابسته به دولت به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان افزود: این نتایج با توجه به ابلاغ دستور العمل های هیئت دولت، همکاری خوب مشترکین، اقدامات منجسم و مستمر مدیریت مصرف و پیک سایی، فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی به مشترکین و تغییر ساعت کار اداری در تابستان بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا