اخبار
کد خبر : 6875 ۱۳۹۷/۰۹/۰۹   ۱۹:۵۴:۱۳

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
6 دستگاه خودرو سرقتی در بوکان کشف شد

 

فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران آگاهی، شش دستگاه خودرو سواری سرقت شده به ارزش 2 میلیارد ریال از سارقان خودرو در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، مجید محبعلی در گفتگویی افزود: این خودروها شامل چهار دستگاه پژو 405، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو پارس است که از شهرهای اطراف بوکان از جمله سقز، بیجار و مهاباد در آذربایجان غربی به سرقت رفته و به این شهرستان انتقال پیدا کرده بود.

وی با بیان اینکه در این ارتباط 2 نفر سارق دستگیر و تحویل مقام قضایی این شهرستان شدند، اضافه کرد: تمامی خودروهای کشف شده به مالباختگان آنها تحویل داده شد.

محبعلی از مردم خواست که خودروهای خود را در مکان های خلوت پارک نکنند و در صورتی که به هردلیلی خودرو خود را حتی به مدت چند دقیقه در مکانی پارک می کنند، درب های آن را قفل کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین از شهروندان خواست خودروهای خود را به دزدگیر مجهزکرده و در صورت وقوع حادثه ای از این قبیل به سرعت موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

*بیش از 6 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان شش کیلو و 270 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک قاچاقچی کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی نسبت به خرید و فروش مواد مخدر در شهرهای همجوار اقدام می کند، با هماهنگی مقام قضایی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و مهاباد قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی و طی کارهای اطلاعاتی و عملیاتی، این فرد قاچاقچی دستگیر و از وی این میزان مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو حاوی این میزان مواد مخدر توقیف و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه از جنوب کشور وارد این شهرستان شده بود، اضافه کرد: فرد قاچاقچی قصد داشت این میزان مواد مخدر را در سطح میاندوآب توزیع کند.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 615 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شده است و در این راستا 240 نفر توزیع کننده دستگیر و 796 نفر معتاد نیز به مراکز درمانی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت 64 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

*محموله قاچاق لوازم جانبی تلفن همراه در شاهین دژ کشف شد

فرمانده انتظامی شاهین دژ گفت: محموله لوازم جانبی گوشی های تلفن همراه قاچاق شامل یکهزار و 500 قطعه الکترونیکی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجید عمران زاده در گفتگویی افزود: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق و پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به قاچاق گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی و الکترونیکی خارجی در این شهرستان می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطلاعات لازم ماموران انتظامی شاهین دژ، در محور مواصلاتی بوکان یک دستگاه خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

عمران زاده اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، یکهزار و 157 قطعه انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و قطعات الکترونیکی خارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شاهین دژ اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک خودرو سواری نیز توقیف شد.

عمران زاده گفت: ارزش ریالی این محموله طبق نظر کارشناسان بیش از 800 میلیون ریال برآورد می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا