Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6869 ۱۳۹۷/۰۹/۰۹   ۱۱:۰۲:۳۶

معاون وزیر در بازدید از محورهای شمال استان تاکید کرد؛
آمادگی کامل راهداران برای اجرای طرح‌ راهداری زمستانی

 

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هیات همراه از محور‌های مواصلاتی شمال استان آذربایجان غربی و پایانه مرزی بازرگان بازدید کرد.

به گزارش نای قلم، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیران کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و نگهداری راه این سازمان از محور‌های مواصلاتی شمال آذربایجان غربی و پایانه مرزی بازرگان بازدید کردند.

عبدالهاشم حسن نیا در جریان این سفر یک‌روزه با حضور در راهدارخانه قوشچی ارومیه و دیدار با راهداران این راهدارخانه بر آمادگی کامل راهداران برای اجرای طرح‌راهداری زمستانی و خدمات دهی کیفی به مسافران تاکید کردند.

وی با حضور در محل اجرای طرح خط کشی محور خوی - ایواوغلی عنوان کرد: اجرای طرح روکش و خط کشی ادامه این جاده به جهت ترانزیتی بودن و قرار گرفتن آن در مسیر یکی از مهم‌ترین پایانه‌های مرزی زمینی کشور در اسرع وقت ضروری است.

حسن نیا یادآور شد: به دلیل اهمیت محور سلماس تا بازرگان و به دلیل حجم بالای تردد سازمان توجه ویژه‌ای به این محور دارد و نهایت همکاری خود را برای بهسازی این جاده خواهد کرد.

در ادامه این سفر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با حضور در راهدارخانه مرکزی و ساختمان جدید در حال ساخت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چایپاره ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان دیدار و ایمنی و ارتقا شاخصه‌های کیفی جاده‌های مواصلاتی را اولویت سازمان عنوان کرد.

این مقام مسوول همچنین ضمن بازدید از پروژه تعریض و دو بانده کردن جاده ایواوغلی - بازرگان و نیز تعریض ورودی شهرستان ماکو و دیدار با رئیس منطقه آزاد ماکو بر لزوم بهره برداری سریع از آن تاکید کرد و گفت: اتمام این پروژه‌ها نقش اساسی در ایمن سازی محور و سهولت تردد‌های جاده‌ای خواهد داشت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مایل است برای سهولت در اتمام این پروژه‌ها بصورت استانی - ملی و تامین قیر و آسفالت پروژه‌ها مشارکت کند.

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه این سفر با حضور در پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اهمیت ویژه پایانه مرزی بازرگان به عنوان یکی از دروازه‌های ورود به اروپا و نقش مهم آن در تجارت و اقتصاد اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان بزرگترین مرز ورودی به کشور است که نقش اساسی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب دارد.

مقام عالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین در دیدار با استاندار آذربایجان غربی بر اجرای طرح روکش، خط کشی و ایمن سازی محور ارومیه-سلماس-بازرگان، سه راهی ایواوغلی و‌سرشاخه کریدور مهم‌بندر امام -بازرگان خبر داد.

حسن نیا در ادامه این دیدار برای اجرای طرح‌های آسفالت و ایمن سازی شهرستان ماکو تا خروجی این شهر، پلدشت-مرگنلر و شوط به سمت سه راهی شوط که در حوزه منطقه آزاد ماکو قرار دارند، به صورت مشارکتی ملی-استانی قول مساعد داد.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا