Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 686 ۱۳۹۴/۰۷/۰۶   

چهار نقطه پرحادثه در جاده های مهاباد حذف شد

*عملیات لکه گیری و آسفالت سربالایی گردنه زمزیران در محور مهاباد – سردشت انجام شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد از حذف چهار نقطه پرحادثه در جاده های شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در گفت و گویی اظهار کرد: نقاط پر حادثه در محور مهاباد- میاندوآب ورودی روستای گوگ تپه، سربالایی گردنه زمزیران در محور مهاباد – سردشت، محور مهاباد- بوکان نرسیده به روستای درمان و تقاطع راه روستایی قم قلعه – دریاس در محور مهاباد – ارومیه با اجرای عملیات راهداری حذف شد.

وی افزود: عملیات لکه گیری و آسفالت موج تراشی، قیرپاشی و یک لایه آسفالت با گریدر برای حذف نقطه پرحادثه در سربالایی گردنه زمزیران به طرف سردشت در محور مهاباد – سردشت  اجرا شد.

مصطفوی به اجرای عملیات اصلاح و ساماندهی رمپ های ورودی و خروجی تقاطع راه روستایی قم قلعه – دریاس در محور مهاباد - ارومیه  اشاره کرد و گفت: همچنین عملیات شن ریزی، تسطیح و ریگلاژ، اصلاح شیب شیروانی و آسفالت به مساحت دو هزار و 200 مترمربع جهت ایمن سازی و رفع نقطه پرحادثه در این محور انجام شد.

وی از احداث باند کندرو و پارکینگ در محور مهاباد- میاندوآب ورودی روستای گوگ تپه  خبر داد و اضافه کرد: احداث باند کندرو و پارکینگ در این محور جهت امنیت بیشتر و ترافیک روان تر لازم بود که با هماهنگی فرماندهی پلیس راه شهرستان میاندوآب ایجاد شد.

مصطفویی تاکید کرد: اجرای عملیات آسفالت و آبپاشی و کمپاکت به طول 800 متر  در محور مهاباد- میاندوآب ورودی روستای گوگ تپه  باعث شد یکی از نقطه های پرحادثه  جاده های مهاباد حذف شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد با اعلام اینکه عملیات خاک برداری ترانشه سیفون حاج علی کند به میزان 120 متر مکعب در محور مهاباد- بوکان اجرا شده، افزود: همچنین بارگیری و تخلیه مصالح خاک برداری شده جهت اصلاح شانه پیچ تند نرسیده به تقاطع روستای درمان در محور مهاباد-بوکان به طول 100 متر انجام شد.   

 

عملیات لکه گیری و آسفالت سربالایی گردنه زمزیران در محور مهاباد – سردشت

از سربالایی گردنه زمزیران به طرف سردشت در محور مهاباد – سردشت  عملیات لکه گیری اساسی، موج تراشی، قیرپاشی و نهایتاً یک لایه آسفالت با گریدر در چندین نقطه برای رفع نقطه حادثه خیز در محل مزبور اجرا گردیده است.

عملیات ایمن سازی و حذف نقطه پرحادثه تقاطع راه روستایی قم قلعه – دریاس در محور مهاباد – ارومیه:

عملیات اصلاح و ساماندهی رمپ های ورودی و خروجی تقاطع راه روستایی قم قلعه – دریاس در محور مهاباد - ارومیه شامل شن ریزی، تسطیح و ریگلاژ، اصلاح شیب شیروانی با مصالح بیس و نهایتاً قیرپاشی و آسفالت به مساحت 2200 مترمربع جهت ایمن سازی و رفع نقطه حادثه خیز در محل مزبور اجرا گردیده است.

عملیات حذف نقطه پر حادثه در محور مهاباد-میاندوآب ورودی روستای گوگ تپه

در محور مهاباد-میاندوآب ورودی روستای گوگ تپه در لاین چپ و راست و شانه ها به منظور ایجاد یک باند کندرو و پارکینگ انتظار جهت ایجاد امنیت بیشتر وروان تر نمودن تردد، اقدام به احداث باند کندرو و پارکینگ انتظار نموده که جهت اجرای طرح مذکور در دو طرف به طول 800 متر و عرض متوسط 4 متر اقدام به اجرای یک لایه بیس به همراه آبپاشی و کمپاکت و نهایتاً باآسفالت قسمت تعریض شده یکی از نقطه های پرحادثه حذف گردید که این اقدام با هماهنگی فرماندهی  پلیس راه شهرستان میاندوآب انجام گردیده است.

عملیات خاک برداری ترانشه سیفون حاج علی کند به میزان 120 متر مکعب همچنین بارگیری و تخلیه مصالح خاک برداری شده جهت اصلاح شانه پیچ تند نرسیده به تقاطع روستای درمان در محور مهاباد-بوکان به طول 100 متر و به عرض 2 متر و ضخامت متوسط نیم متر اجرا شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا