اخبار
کد خبر : 6851 ۱۳۹۷/۰۹/۰۴   ۲۳:۰۶:۳۲

جزییات زلزله امشب کرمانشاه؛
زمین لرزه کرمانشاه در آذربایجان غربی خسارت نداشت

 

زلزله شش ریشتری امشب کرمانشاه را لرزاند. این زلزله در بیشتر شهرهای غربی ایران نیز احساس شده بود که تاکنون تلفات جانی نداشته است.

به گزارش نای قلم، طبق گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران بزرگی این زلزله ۶.۴ ریشتر و محل وقوع آن استان کرمانشاه بود. طبق این گزارش محل دقیق زلزله عمق ۷ کیلومتر سرپل ذهاب تعیین شده است.

زلزله به حدی شدید بود که مردم استان‌های ایلام٬ کردستان٬ تبریز و ارومیه هم این زلزله را احساس کردند و از خانه‌های خود خارج شدند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به وقوع زلزله 6.4 ریشتری در استان کرمانشاه، گفت: بر اساس گزارش فرمانداری ها و هلال احمر این زلزله تاکنون در سطح این استان خسارتی نداشته است.

امیر عباس جعفری در گفتگویی افزود: شدت و عمق زلزله موجب شد تا این زلزله در تمامی استان های غربی کشور از جمله آذربایجان غربی احساس شود.

وی با دعوت از مردم برای حفظ آرامش بیان کرد: برخی ها در خارج از منازل و سطح شهرهای این استان حضور دارند اما نگرانی خاصی وجود ندارد.

به گفته جعفری مردم باید هوشیار باشند و موارد ایمنی را در چنین مواقعی رعایت کنند.

تیم های امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی در آماده باش کامل هستند

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی هم گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی در آماده باش کامل هستند.

سعید رهبر در گفتگویی افزود: تمامی پایگاه های امداد و نجات و شعب جمعیت هلال احمر استان در همه شهرستان ها  در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش تیم های ارزیاب هلال احمر استان تا این لحظه خساراتی در سطح استان آذربایجان غربی گزارش نشده است.

 سوره از تشکیل جلسه برای بررسی خسارات احتمالی زلزله امشب خبر داد و افزود: بعد از وقوع زمین لرزه جلسه برگزار شده است و مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات EOC جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز فعال شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا