اخبار
کد خبر : 6841 ۱۳۹۷/۰۸/۳۰   ۲۲:۵۱:۵۳

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد
معرفی 1015 نفر از قالیبافان استان برای استفاده از تسهیلات

 

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال یک هزار و 15 نفر از قالیبافان استان جهت استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شده اند.

اسد درویشی در گفتگویی اظهار داشت: در هفت ماه امسال تعداد 12 هزار و 980 بازرسی مشترک سازمان تامین اجتماعی و اداره فرش سازمان صورت گرفته است.

وی افزود: امسال نیز یک تفاهم نامه ای بین صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی و بانک مهر ایران جهت خرید اقساطی فرش دستباف به امضاء رسید و 100 فقره وام 100 میلیون ریالی برای کارمندان دولت برای خرید فرش دستباف اختصاص یافت.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: تعداد کل کارگاه های غیرمتمرکز با مدیریت متمرکز 227 کارگاه در استان است که برای 72 هزار و 321 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در این مدت تعداد 870 فقره کارت شناسائی برای بافندگان فرش دستباف صادره و تعداد دو هزار و 914 فقره کارت شناسایی نیز در این حوزه تمدید شد.

در پایان درویشی با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی تعداد 16 فقره پروانه غیرمتمرکز با مدیریت متمرکز در هفت ماه گذشته صادر شد، افزود: جواز تاسیس یک مجتمع قالی بافی نیز صادر شد که سبب افزایش تولید فرش دست باف در استان می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا