اخبار
کد خبر : 6838 ۱۳۹۷/۰۸/۳۰   ۲۲:۵۱:۵۳

فرمانده نیروی انتظامی:
امنیت پایدار حاکم است

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز هیچ نقطه ای در سراسر کشور نداریم که مشکل امنیتی داشته باشد.

به گزارش نای قلم، سردار "حسین اشتری" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: شاید یک حادثه کوچکی در نقطه ای پیش بیاید ولی در هیچ یک از شهرها و روستاهای ما نیست که قدرتی بخواهد ناامنی را به کشور ما وارد کند.

وی با اشاره به وجود ناامنی در کشورهای همجوار، گفت: بسیاری از گروه ها تلاش کردند تا ناامنی را به مرزهای ایران بکشانند که خوشبختانه در این زمینه نیز موفق نشدند.

اشتری، تقدیم پنج هزار شهید بعد از دوران دفاع مقدس و هشت هزار شهید را در این دوران از افتخارات نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: برقراری امنیت در بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر از مرز مشترک آبی و خشکی با کشورهای مختلف و استقرار از مرزها تا دل روستاها، شهرها و جاده ها برای به خدمت مردم است.

وی با اشاره به اعمال تحریم های مجدد آمریکا، گفت: رئیس جمهور بی عقل آمریکا گمان می کرد با اعمال این تحریم ها کشور ما را به آشوب می کشاند اما با درک و فهم مردم و همت مسئولان این توطئه ها نیز خنثی شد؛ گرچه مقداری مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ولی مسئولان همواره در پی رفع آن هستند.

اشتری، وجود امنیت در کشور را یک نعمت بزرگ و الهی عنوان و خاطرنشان کرد: در پناه نظم و امنیت می توان کار، تحصیل و تجارت انجام داد.

فرمانده ناجا ادامه داد: آمریکا چندین بار اعلام کرده بود امسال تابستان داغی را برای مردم ایران خواهیم داشت اما پس از ناامید شدن از این موضوع، به 13 آبان دلخوش کرد که مردم همه شاهد بودند مراسم امسال، پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد امیدواریم این حضور پرشور در روز 22 بهمن نیز ادامه یابد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: خوشبختانه همه فرماندهان ما انقلابی، مردمی و ولایی هستند و هر گاه خواستیم فرمانده ای را از استانی جا به جا کنیم مسئولان استانی از ما تقاضا می کنند که این کار را انجام ندهیم.

وی، توانمندی و امنیت حاکم بر کشور را مرهون هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خون شهدا، هوشمندی مردم، قدرت و توان نیروهای مسلح اعلام و بیان کرد: ناجا، آمادگی کامل برای مقابله با هر توطئه دشمن را دارد.

 اشتری یادآور شد: در دورانی که اشرار در این منطقه بودند هوشمندی، عشق و علاقه مردم به امام (ره) و رهبری توانست توطئه های دشمنان را خنثی کند و از این بابت خدا را شاکریم که مردم این استان همواره برای حفظ و ارتقاء امنیت پای کار بوده اند.

وی، مردم استان آذربایجان غربی را مردمی مجاهد، دلسوز معرفی کرد و ادامه داد: تقدیم 12 هزار شهید این استان، سند ادعای ما محسوب می شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های سردار "اصلانی"، سردار "مسعود خرم نیا" به عنوان فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا