اخبار
کد خبر : 6836 ۱۳۹۷/۰۸/۳۰   ۱۰:۲۵:۵۹

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:
کاهش نگرانی مردم ماحصل سفرهای استانی رئیس‌جمهور است

 

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: کاهش نگرانی مردم در نتیجه سفرهای استانی رئیس‌جمهور اتفاق می‌افتد علاوه بر این هیات دولت در این سفرها مستقیما در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش نای قلم، جهانبخش محبی نیا در گفتگویی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور و وزرا به شهرستان‌های مختلف قطعا در امیدواری مردم و کاهش نگرانی آنها نسبت به وضعیت داخلی کشور تاثیرگذار است، رئیس‌جمهور در این سفرها به طور مستقیم در جریان نگرانی و مشکلات مردم قرار می‌گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مردم به دلیل مشکلات معیشتی، سیاسی و اقتصادی به دولت بی‌اعتماد شدند اما دولتمردان برای رفع این بی‌اعتمادی باید پروسه دیگری را طی کنند. در واقع اقدامات اساسی و مشهود برای بازیافت اعتماد اولیه مردم لازم است.

وی افزود: سفرهای استانی در برگشت اعتماد مردم به دولت تاثیرگذار است اما به تنهایی کافی نیست زیرا به تنهایی رابطه مطلوب بین مردم و دولت ایجاد نمی‌کند، اما با توجه به اینکه در این سفرها دولت مشکلات را به شکل محسوس‌تری می‌بیند در رفع آنها شاید بتواند اقدامات موثرتری انجام دهد.

محبی نیا معتقد است: رئیس‌جمهور در سفر به استان آذربایجان غربی با مردم شهرستان‌های مختلف دیدار کرد و وعده‌هایی هم به مردم دادند، امیدواریم با تخصیص اعتبارات این وعده‌ها سریعتر محقق شود تا به رفع بی‌اعتمادی هم کمک شایانی شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای روحانی به همراه وزرای خود در چنین سفرهایی نباید تنها به دریافت گزارش از وضعیت موجود بسنده کنند، هر کدام از وزرای مربوطه باید گزارشات دریافتی از بخش‌های مختلف را واکاوی و موانع موجود در مسیر توسعه استان را رفع کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا