Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6822 ۱۳۹۷/۰۸/۲۸   ۱۹:۳۵:۱۶

سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی//
فاز توسعه بیمارستان امام‌خمینی(ره) ارومیه افتتاح شد

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه؛ پروژه فاز توسعه این بیمارستان را افتتاح کرد.

به گزارش نای قلم، زیربنا فاز توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه دو هزار مترمربع و در چهار طبقه است.

در فاز جدید این بیمارستان ۱۶۷ تخت عادی و ۵۳ تخت ویژه آی سی یو است.

این پروژه در سال ۹۵ شروع به ساخت شده و امسال با هزینه ۶۹۶ میلیارد ریال به اتمام رسیده که با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

از جمله تجهیزات این پروژه در طبقه همکف می‌توان به بخش اورژانس با دو اتاق عمل سرپایی، ۴ تخت احیای قلبی ریوی، ۵ تخت ویژه آی سی یو، ۴۲ تخت اورژانس تروما و داخلی، ۲۸ تخت تحت نظر، دو اتاق ایزوله تک تختی و یک اتاق ایزوله سوختگی_ وان درمانی و اتاق گچ گیری، دو اتاق رادیولوژی DDR و یک اتاق سی تی اسکن، سونوگرافی و آزمایشگاه است.

طبقه اول شامل بخش ویژه ICU18 تخت خوابی ، مرکز پایش و غربالگری و درمان سرپایی سرطان و بیماران خاص و بخش پیوند مغز و استخوان با 11 تخت، طبقه دوم شامل چهار بخش بستری، سه بخش بستری با مجموع 54 تخت و طبقه سوم شامل چهار اتاق عمل، شش تخت ریکاوری، چهار تخت آماده سازی بیمار و فضای پشتیبانی مربوطه، ، 2 بخش ویژه ICU هر کدام دارای 15 تخت است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا