Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 68 ۱۳۹۴/۰۳/۳۱   

59 کیلوگرم نقره قاچاق در ارومیه كشف شد

*کشف کالاي قاچاق 15 ميلياردي در مياندوآب

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 59 کیلوگرم نقره قاچاق توسط ماموران پلیس در ارومیه خبر داد.

به گزارش ناي قلم سردار ناصر اصلانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مظنون و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروی توقیفی 59 کیلوگرم نقره کشف و ضبط کردند.

اصلانی با اشاره به اینکه کالای کشف شده به صورت غیر قانونی از مرز زمینی وارد کشور شده بود، اظهار کرد: متهم قصد داشت این کالای قاچاق را به دیگر استان‌های کشور انتقال دهد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالای کشف شده افزون بر دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد که به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

*انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان سردشت خبر داد.

اصلانی ادامه داد در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تشکیل باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه باند مذکور شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای باند در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

اصلانی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 2 کیلو و 347 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

*کشف کالاي قاچاق 15 ميلياردي در مياندوآب

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در ادامه از کشف بيش از يک و نيم ميليون نخ سيگارت و يک هزار و 992 ثوب البسه قاچاق خارجي در شهرستان مياندوآب خبر داد.

اصلاني گفت: برابر اخبار و گزارش‌های واصله مبني بر حمل کالاي قاچاق به وسيله يك دستگاه خودروي کاميون با مشخصات معلوم که از شهر هاي مرزي بارگيري و قصد انتقال آن به شهر هاي ديگر کشور را دارد، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان مياندوآب قرار گرفت.

وي افزود: با اجراي گشت در محور اعلامي، پس از مشاهده کاميون مذكور، ماموران با استفاده از علائم هشدار دهنده و فرمان ايست، اقدام به توقف خودرو کردند.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي ادامه داد: در بازرسي از خودروي توقيفي يک ميليون و 500 و 9 هزار و 400 نخ سيگارت قاچاق در مارک‌های مختلف و تعداد يک هزار و 992 ثوب البسه خارجي کشف و ضبط و منتقل شد.

اصلاني تصريح کرد :برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقريبي کالاهاي مکشوفه 15 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان کرد: در اين راستا يک دستگاه خودرو توقيف و سه نفر متهم دستگير شدند و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا