اخبار
کد خبر : 679 ۱۳۹۴/۰۷/۰۶   

ستاد پیگیری ویژه حجاج حادثه دیده در آذربايجان غربي تشكيل شد

* همکاری همه سازمان‌های متولی برای استقبال از جان باختگان و مصدومان فاجعه منا ضروري است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربايجان غربي گفت: در استان آذربایجان غربی ستاد پیگیری ویژه حجاج امور حادثه دیده در منا تشکیل شده است و این ستاد برای ایجاد هماهنگی بهتر در زمینه انتقال و تشییع آنان در شهرستان برنامه ریزی مي‌كند.

به گزارش ناي قلم، علیرضا رادفر در جلسه ستاد استقبال از جان باختگان و مصدومان فاجعه منا بر لزوم همکاری همه سازمان‌های متولی برای استقبال از جان باختگان و مصدومان فاجعه منا تأکید کرد.

وي با تاکید بر همکاری همه سازمان‌های متولی برای استقبال گفت: باید با برنامه ریزی و همکاری‌های لازم بتوانیم مراسمی در شأن و منزلت حجاج فوت شده و مصدوم در فاجعه منا برگزار نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربايجان غربي با اشاره به این موضوع که هیئت دولت قصد دارد تا در صورت همکاری مسئولان عربستانی حجاج فوت شده و مصدومان این فاجعه را به سرعت به کشور بازگرداند، افزود: اميدواریم که بتوان به سرعت پيکر جان‌باختگان را به کشور منتقل کرد و بنا داریم این پيکرها را ابتدا به مرکز استان منتقل کرده و پس از استقبال مقامات رسمی از حجاج فوت شده٬ آن‌ها را به شهرستان‌ها منتقل کنيم.

رادفر با بيان این که باید در مراسمی مثل حج مدیریت صحيحی انجام شود تا دیگر شاهد وقایعی این چنينی نباشيم٬ افزود: حادثه منا بسيار دردناک و تلخ بود و ما این حادثه را به تمام مسلمانان ایران و جهان و مقام معظم رهبری تسليت عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به سازمان فرودگاه‌ها، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی استان، نیرو های انتظامی و نظامی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط به عنوان نهادهایی که می‌توانند در استقبال باشکوه از جان باختگان و مصدومان فاجعه منا نقش داشته باشند، خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما مبنی بر این است استقبال از این جان باختگان و مصدومان و همچنین خدمات رسانی به خانواده های آن‌ها به بهترین حالت ممکن انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پایان سخنان خود وقوع این حادثه دلخراش را به خانواده های حاجیان جان باخته تسلیت گفت و افزود: وقوع این حادثه نشانه بی کفایتی و عدم صلاحیت آل سعود در اداره حرمین شریفین است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا