اخبار
کد خبر : 6767 ۱۳۹۷/۰۸/۲۳   ۲۱:۴۶:۱۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان ‌غربی خبر داد
آغاز عملیات اجرایی پارکینگ ۷ هزار مترمربعی در دانشگاه آزاد ارومیه

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان ‌غربی گفت: زیربنای فضاهای سرپوشیده در این واحد بالغ بر ۷۳ هزار مترمربع و پارکینگی با وسعت هفت هزار مترمربع در حال اجراست.

به گزارش نای قلم، محمود پوریوسف در گفتگوی خبری اظهار داشت: زیربنای فضاهای سرپوشیده در این واحد بالغ بر ۷۳ هزار مترمربع است، لذا ادامه این فرآیند به‌منظور افزایش رفاه و تأمین محیطی درخور دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی فعالیت‌های عمده‌ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حادثه سیل سال ۹۳ به‌واسطه رسیدگی نکردن به وضعیت نهر مجاور مجتمع آیت‌الله هاشمی واحد ارومیه از طرف ارگان‌های ذی‌ربط موجب ایجاد خسارت شد، افزود: همکاران حوزه عمرانی برای جلوگیری از تکرار آن با همکاری و هماهنگی مسئولان نهادهای مرتبط از جمله سازمان آب منطقه‌ای و شهرداری ارومیه قبل از حصول بارندگی نسبت به لای‌روبی مسیر نهر اقدامات لازم به‌عمل آمد.

پوریوسف اضافه کرد: با مساعدت اداره راه و شهرسازی ارومیه هدایت آب‌های سطحی فضای مقابل ورودی دانشگاه از طریق کانال عرضی زیر جاده اصلی اجرایی شد و پیرو تکمیل عملیات خیابان‌کشی و خط‌کشی حدود ۳۰۰ محل پارک خودرو با عنایت به بالا بودن تعداد خودروها این فضا جواب‌گو نبوده و با پیگیری و تعاملات مسئولان دانشگاه، عملیات زیرسازی پارکینگ داخل محوطه واحد با وسعت ۷ هزار مترمربع در حال اجراست که با تکمیل‌شدن نقش موثری در ساماندهی وضعیت پارک خودروها خواهد داشت.

رئیس واحد ارومیه در خصوص رویکرد حوزه عمرانی دانشگاه در سال جدید عنوان کرد: حوزه عمرانی همچنان در زمینه بهره‌برداری مناسب از فضاهای موجود و ارتقای ایمنی آنها تلاش و جدیت لازم را داشته و در این راستا برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: اجرای سیستم‌های اعلان اطفای حریق در فضاهای فاقد این سیستم، تجهیز ساختمان‌ها به شیر به شیر قطع زلزله، تعمیرات و اقدامات اجرایی اخذ گواهی استاندارد آسانسورها، مکانیزه کردن سیستم برداشت و آبیاری فضاهای سبز و باغات و توسعه فضای پارکینگ داخل دانشگاه از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری این حوزه و در دست پیگیری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی در خصوص تفاوت اساسی فعالیت‌های حوزه عمرانی در سال‌ جاری با سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و فضاهای در اختیار، عملا نیازی به توسعه فضاهای مسقف نبوده و اولویت در بهره‌برداری ابنیه و املاک موجود با کمترین هزینه در زمینه کارآفرینی و اشتغال خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا