اخبار
کد خبر : 6764 ۱۳۹۷/۰۸/۲۲   ۲۱:۴۱:۲۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
محموله 6 تنی مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد

 

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربايجان غربي با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پنج باند بين المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بيش از شش تن پيش ساز هروئين و 385 کیلوگرم هروئین فشرده را کشف و ضبط کنند.

به گزارش نای قلم و به نقل از سایت وزارت اطلاعات اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پنج باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از 6 تن پیش ساز هروئین و 385 کیلوگرم هروئین فشرده را کشف و ضبط کنند.

مقصد هروئین های مکشوفه اروپا بوده و پیش سازهای هروئین نیز از اروپا بارگیری و در پوشش ترانزیت از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود .

در این عملیات ها، 11 نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر که تعدادی از آنها از اتباع کشورهای اروپایی هستند، دستگیر شدند.

طی سالهای اخیر چندین باند بین المللی مواد مخدر که محموله های کلان مواد پیش ساز مواد مخدر را از کشورهای اروپائی به داخل کشور منتقل نموده اند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسائی و کشف شده است .

12 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان 12 کیلوگرم مواد مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان طی عملیاتی موفق شدند یک دستگاه خودرو حاوی این میزان مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط سه نفر از جمله سرنشینان این خودرو دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ شیخ نژاد بیان کرد: این قاچاقچیان قصد داشتند این میزان مواد مخدر را در میاندوآب توزیع کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی همه احساس مسوولیت کرده و با آن مقابله کنند.

برخورد راننده 16 ساله با تیر چراغ برق

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی، از برخورد یک دستگاه پژو پارس با تیر چراغ برق و کشته شدن راننده و سرنشین آن، در اشنویه، خبر داد.

سرهنگ "علی سعیدی" در گفتگویی گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در "اشنویه"، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با تیر چراغ برق رخ داده است.

وي تصريح کرد: در اين حادثه، راننده 16 ساله و سرنشین 19 ساله (دو برادر) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راهور، علت اين حادثه را بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه از سوي راننده اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا