Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6752 ۱۳۹۷/۰۸/۱۹   ۲۱:۲۸:۲۵

معاون غذا و داروی آذربایجان غربی هشدار داد
برخورد جدی با متخلفان فروش نمک دریایی غیرمجاز

 

معاون غذا و داروی آذربایجان غربی گفت: با متخلفان فروش نمک دریایی غیرمجاز به جد برخورد می‌کنیم.

به گزارش نای قلم، ارو با بیان اینکه درج تبلیغات گمراه کننده بر روی بسته بندی نمک دریایی غیرمجاز است، اظهار داشت: سلامت شهروندان خط قرمز معاونت غذا و دارو است و با تمام ناقضان سلامت مردم و کسانی که با ادعای کذب و تبلیغات اغواگرانه سعی در فروش محصول خود را داشت به جد برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس رسالت خطیر معاونت غذا و دارو در جهت تامین سلامت شهروندان و تامین ایمنی مواد غذایی، چندی پیش کارشناسان رصد فضای مجازی این معاونت در شبکه‌های اجتماعی شاهد درج خبری در زمینه تولید، فروش و تبلیغ نمک خوراکی دریا بودند که موضوع در دستور کار معاونت غذا و داروی استان قرار گرفت.

معاون غذا و داروی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: برابر بررسی‌های به عمل آمده تاکنون هیچ واحد تولیدی در استان مجوز تولید، بسته بندی و فروش نمک دریایی را از این معاونت اخذ نکرده است لذا هر گونه تبلیغ و فروش نمک دریا در استان غیرمجاز است.

وی در خصوص نمک دریایی شفا که در فضای مجازی تبلیغ می‌شود و از سوی اصحاب رسانه مورد سوال و پیگیری بود، گفت: این واحد در حال اخذ پروانه ساخت برای چهار محصول جهت مصارف بهداشتی و خوراکی از معاونت غذا و دارو است ولی در حال حاضر (تا اخذ کامل مجوز) اجازه تولید و بسته بندی محصول را ندارد ضمن اینکه در صورت اخذ کامل پروانه‌های ساخت نیز اجازه درج عناوین گمراه کننده و خلاف واقع مانند «فاقد مواد سمی»، «درمان انواع بیماری‌ها» و... را بر روی بسته بندی محصول ندارد. بنابراین محصول مذکور از نظر این معاونت غیر مجاز است.

غفارزاده افزود: نگاه ما علاوه بر تامین سلامت شهروندان، حمایت از اشتغال زایی و کمک به اقتصاد کشور است از این رو از کلیه تولید کنندگانی که قصد تولید نمک دریایی بهداشتی و سالم دارند به جد حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا