Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6751 ۱۳۹۷/۰۸/۱۹   ۲۱:۲۸:۲۵

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
دعوت 4 بازیکن و مربی از آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

 

با اعلام نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی، نام 3 بازیکن و یک مربی از استان آذربایجان غربی در لیست دیده می شود.

به گزارش نای قلم، اردوی تیم ملی هندبال ساحلی کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی 2019 از تاریخ 18 تا 23 آبان ماه در اصفهان برگزار می شود که براین اساس 25 بازیکن به اردو دعوت شده اند.

در بین اسامی دعوت شده، فرزاد امانی، پیمان مولایی و امین فرضایی به عنوان بازیکن و احد آقایی به عنوان کمک مربی از آذربایجان غربی دیده می شود.

*میزبانی ارومیه و اردبیل از لیگ ملت‌های جهان تلاشی در راستای توجه ویژه فدراسیون به شهرستان‌ها است

رییس فدراسیون والیبال در ارومیه گفت: فدراسیون با قطعی کردن میزبانی ارومیه و اردبیل از لیگ ملت‌های جهان سال 2019، نشان داده که برای توسعه رشته والیبال در شهرستان ها تلاش می کند.

به گزارش نای قلم، احمد ضیایی اظهار داشت: فدراسیون برای توجه ویژه به استان های دیگر در این رشته، میزبانی لیگ ملت ها را به شهرهای ارومیه و اردبیل واگذار کرده و امیدواریم با این کار شاهد توسعه بیشتر والیبال در شهرهای دیگر باشیم.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: فدراسیون مصمم است علاوه بر نزدیک کردن سطح تیم های لیگ برتر شاهد حضور تیم های مختلفی از استان های سراسر کشور باشیم و این اتفاق سبب کاهش هزینه تیمداری و ورود اسپانسرهای مختلف به رشته والیبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون تیم هایی هستند که بدهی سنگینی به فدراسیون و همچنین به بازیکنان دارند که امیدواریم با کاهش هزینه تیم داری، شاهد کاهش بدهی ها باشیم.

ضیایی در مورد اتفاقات حاشیه ای پیرامون تیم ملی هم گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام می دهیم و بزودی برای مشخص شدن حضور کولاکوویچ در تیم ملی، جلسه ای با حضور کارشناسان و این سرمربی انجام خواهیم داد ضمن اینکه تلاش می کنیم هیچ حاشیه ای برای بحران کشاندن تیم ملی در اطراف فدراسیون و تیم ملی نباشد.

*نتایج هفته دوم لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان آذربایجان غربی

هفته دوم رقابت های لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان استان با صدرنشینی مهاباد و ماکو برگزار شد.

به گزارش نای قلم، هفته دوم لیگ کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

در منطقه جنوب نتایج زیر رقم خورد:

مهاباد 13 میاندوآب 9

بوکان 6 شاهین دژ 10

مهاباد 21 بوکان 1

شاهین دژ 6 میاندوآب 16

شاهین دژ 7 مهاباد 14

بوکان 2 میاندوآب 20

در منطقه شمال هم تیم ماکو 17 بر 4 سلماس را شکست داد.

در پایان هفته دوم، تیم مهاباد در منطقه جنوب و ماکو در منطقه شمال در صدر قرار دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا