Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6743 ۱۳۹۷/۰۸/۱۹   ۲۱:۲۸:۲۵

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد
برپایی ۳۱۰ نمایشگاه کتاب در مدارس آذربایجان غربی

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۳۱۰ نمایشگاه کتاب در مدارس آذربایجان غربی به مناسبت هفته کتاب برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، ابراهیم محمدی در گفتگوی خبری اظهار داشت: موضوع کتاب و کتاب خوانی چنان ارزشی دارد که علاوه بر هفته کتاب در تمام سال نیز به آن باید پرداخت و با ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی علاقه به کتاب خواندن را در زندگی آنان ایجاد کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش آذربایجان غربی با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس در هفته کتاب 310 نمایشگاه کتاب در مدارس استان برگزار می کند که گردش مالی این نمایشگاه ها 100 میلیون تومان برآورد شده است.

محمدی ادامه داد: پالایش کتابخانه های مدارس استان از جمله مهمترین اولویت های هفته کتاب است و در این راستا وزارت آموزش و پرورش در حال نگارش دستور العملی برای عناوین کتاب های کتابخانه های کشور است که با کمک این دستور العمل پالایش کتابخانه ها نیز به راحتی انجام می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مسابقه کتاب خوانی اشاره کرد و گفت: مسابقه کتاب خوانی از کتاب «دانایی و توانایی» در سطح مدارس استان در مراحل آموزشگاهی، منطقه و استان برگزار شده و 9 نفر از استان به مرحله کشوری راه یافته است.

وی افزود: مرحله کشوری این مسابقات (26 و 27 آبان) سالجاری برگزار می شود.

محمدی موضوع انشای این هفته در مدارس را هفته کتاب عنوان کرد و گفت: در سطح مدارس موضوع کتاب به شکل پررنگ تری پیگیری می شود و در حوزه ترویج کتاب خوانی جشن اهدای کتاب توسط اولیا و مربیان برگزار شده و  از مربیان و تلاشگران عرصه کتاب در دوره ابتدایی تقدیر و تشکر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته به مدارس کم برخوردار کتاب و کمد کتابخانه ای ارسال می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا