Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6727 ۱۳۹۷/۰۸/۱۳   ۲۰:۳۰:۲۱

مدير دفتر نظارت بر بهره برداري شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي خبر داد
طرح ابتكاري شركت توزيع برق استان در كاهش خاموشي ها در مناطق پرنده خيز

 

مدير دفتر نظارت بر بهره برداري شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي از اجراي طرح ابتكاري شركت توزيع برق در آذربايجان غربي در كاهش خاموشي ها در مناطق پرنده خيز خبر داد.

به گزارش نای قلم، جواد تقي زاده در گفتگویی گفت: افزايش خاموشي هاي ناشي از پرنده زدگي در اكثر مناطق استان ما را بر آن داشت تا با همفكري همكاران معاونت بهره برداري و ديسپاچينگ و با صرف حداقل هزينه و كمترين صدمه به محيط زيست و پرنده گان نسبت به تهيه كاورهاي كراس آرم براي آرايش هاي مختلف خطوط اقدام نمائيم.

وي افزود: اين كاورها با توجه به آرايش خطوط اعم از شبكه هاي T شكل و جناقي در شركت توزيع نيروي برق استان تهيه و نسبت به نصب آن در مناطق پرنده خيز اقدام خواهد شد.

مدير دفتر نظارت بر بهره برداري شركت گفت: از مزاياي اين كاور مي توان به هزينه پائين تهيه، ساخت و برشكاري، نصب راحت بر روي كراس آرم ها، مقاومت بالاي اين كاورها در مقابل اشعه UV و از همه مهمتر به كاهش چشمگير خاموشي ها و انرژي توزيع نشده در شبكه هاي توزيع اشاره کرد.

ايشان با اعلام اينكه ساخت اين كاورها در راستاي اهداف اقتصاد مقاومتي و توصيه هاي مقام معظم رهبري مي باشد، ادامه داد: تاكنون تعداد چهار هزار عدد از اين كاورها بر روي شبكه نصب شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا