Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6726 ۱۳۹۷/۰۸/۱۳   ۲۰:۳۰:۲۱

همزمان با سراسر کشور؛
راهپیمایی 13 آبان در آذربایجان غربی برگزار شد

 

راهپیمایی 13 آبان در سراسر استان امسال با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش نای قلم، شرکت کنندگان از نخستین ساعات صبح امروز در مکان‌های تعیین‌شده شهرهای مختلف برای راهپیمایی ۱۳ آبان حاضر و با سیل خروشان اقشار مختلف مردم همراه شدند و بار دیگر ندای استکبارستیزی سردادند.

در این مراسم تظاهرکنندگان با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، هیهات من‌الذله، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند و ... بار دیگر فریاد خشم و نفرت خود را بر سر استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا کشیدند.

مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال با توجه به تهدیدهای جدید آمریکا با حضور متفاوت خود و حماسه‌آفرینی مجدد، اعلام کردند که هیچ‌گاه زیر بار زور و تهدید نخواهند رفت و با پشتیبانی از ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی از آرمان‌های انقلاب خود محافظت خواهند کرد و اجازه دست‌درازی بیگانه به ایران اسلامی را نخواهند داد.

همبستگی مردم در آذربایجان زبانزد عالم است

مشاور فرهنگی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم راهپیمایی۱۳ آبان‌، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در ارومیه تصریح کرد: امروز در آذربایجان، وحدت ملی و همبستگی بین ترک و کرد، شیعه و سنی زبانزد عالم است.

حمیدرضا مقدم‌فر بیان کرد: ۱۳ آبان امسال با تمام سال‌های قبل متفاوت بوده و روز حماسه و فریاد است.

وی با اشاره به طیف وسیع جمعیت در ارومیه به‌ویژه جوانان، خاطرنشان کرد: امسال، آمریکا عمداً این روز را هدف قرار داده تا تحریم‌های مجدد به ایران را بازگرداند.

مشاور فرهنگی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز در آذربایجان، وحدت ملی و همبستگی بین ترک و کرد، شیعه و سنی زبانزد عالم است، گفت: این انسجام ملی در استان ما برای آمریکا وحشت ایجاد می‌کند.

مقدم‌فر ادامه داد: مردم ما بصیر و آگاه بودند که امسال با این اقدام آمریکا، دانستند که باید با رقم‌زدن ۱۳ آبان متفاوت، آمریکا را مأیوس کنند.

وی با بیان اینکه با بروز و ظهور انقلاب اسلامی، مکتب لیبرالیسم به چالش کشیده شد، تصریح کرد: امروز آمریکا متوجه شد که هر روز که با ما مبارزه کرده است، قدرتمندتر شده‌ایم و اکنون هیمنه قدرت آمریکا فروریخته‌‌ است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه شهدا افزود: کشوری همچون ایران در جهان پیدا شد و مقابل ظلم‌ستیزی ایستاد و به‌جای نابودشدن، روزبه‌روز پیشرفت کرد و این یک الگو برای جهان شد و آمریکا از این امر درهم شکست.

مقدم‌فر یادآور شد: امروز جهان اسلام جرأت پیدا کرده تا مقابل ظلم ایستادگی کند و این از برکت انقلاب اسلامی است، امروز انقلاب اسلامی یک قدرت بزرگ جهانی است، جنگ برای ما آسیب داشت؛ اما ما را به یک قدرت امنیتی بزرگ در جهان تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت و ایستادگی ما برای جهان اسلام به الگوی مقاومت تبدیل شده‌ است، گفت: این الگوی مقاومت است که ما را به جلو خواهد برد و این جنگ اقتصادی امروز هم همانند جنگ دفاع مقدس شکست خواهد خورد.

مشاور فرهنگی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز نه تنها در ایران بلکه در منطقه انقلابیون ظهور کرده‌اند، افزود: امروز پیام ایران اسلامی، جهانی شده و پیام انقلاب اسلامی، پیام آرمان‌خواهی و ظلم‌ستیزی است و ملتی که آرمان ندارد در واقع هیچ ندارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا