Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6719 ۱۳۹۷/۰۸/۱۲   ۱۱:۱۸:۵۶

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛
مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در آذربایجان غربی اعلام شد

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی را اعلام کرد.

به گزارش نای قلم به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی محل تجمع راهپیمایی کنندگان در شهرستان ارومیه «تقاطع خیابان عطایی و امام خمینی (ره)» در ساعت 9:30 و زمان حرکت ساعت 10 از سمت خیابان امام (ره) به طرف میدان انقلاب خواهد بود؛ سخنران این آیین دکتر حمید مقدم فر، مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران خواهد بود.

مسیر حرکت راهپیمایی در خوی از میدان ولی عصر(عج) به طرف چهار راه مرکزی و میدان امام خمینی (ره) محل پایانی آیین خواهد بود.

در مهاباد نیز حرکت برادران از میدان شهدا و حرکت خواهران از میدان فرمانداری شروع خواهد شد و راهپیمایان پس از طی خیابان صلاح الدین ایوبی غربی به سمت سه راهی وفایی و چهاراه آزادی حرکت کرده و در میدان جمهوری اسلامی مراسم پایانی را برگزار خواهند کرد.

تجمع و آیین پایانی راهپیمایی اشنویه در میدان انقلاب برگزار می شود و در شهرستان بوکان هم «چهار راه اطلاعات و خیابان انقلاب» محل تجمع و فلکه فرمانداری محل مراسم پایانی خواهد بود.

در سلماس «مسجد جامع، خیابان حافظ، خیابان انقلاب و میدان توحید» محل تجمع راهپیمایی کنندگان سلماس خواهد بود و میدان شهرداری سلماس محل پایان آیین خواهد بود.

همچنین در شهرستان شوط محل تجمع «مسجد جامع، خیابان ولی عصر(عج) جنوبی، میدان امام حسین(ع)، خیابان دانشکده، مطهری جنوبی و خیابان امام خمینی (ره)» بوده و محل مراسم پایانی مسجد جامع خواهد بود.

بلوار انقلاب و بلوار شهید بهشتی محل تجمع و خیابان طالقانی منتهی به بلوار انقلاب محل اجرای مراسم در شهرستان چایپاره اعلام شده است.

در میاندوآب نیز محل تجمع «میدان انقلاب، خیابان 17 شهریور، خیابان امام خمینی(ره)» و میدان انقلاب محل مراسم پایانی خواهد بود.

همچنین «پنجراه استقلال، بلوار شهید بهشتی و میدان آزادی» محل تجمع و ‌میدان جمهوری اسلامی محل پایان مراسم در شهرستان پیرانشهر خواهد بود.

«میدان شهدا، میدان امام خمینی(ره)، بلوار کاشانی» محل تجمع و روبروی فرمانداری محل اجرا و پایان مراسم در نقده خواهد بود.

راهپیمایان شاهین دژی نیز در میدان معلم این شهر تجمع خواهند کرد و مراسم پایانی را با طی خیابان های شریعتی، ترابی و امام خمینی (ره) در میدان امام برگزار خواهند کرد.

در چالدران نیز محل تجمع و حرکت «میدان شاه اسماعیل صفوی» و خیابان امام خمینی (ره) به طرف مزار شهدا محل اجرای مراسم اعلام شده است.

«مسجد جامع، خیابان ساحلی، خیابان ولی عصر(عج)، میدان انقلاب، خیابان پاسداران» محل تجمع و میدان امام حسین(ع) محل اجرای مراسم در شهرستان پلدشت خواهد بود.

راهپیمایی 13 آبان در ماکو ‌نیز از مقابل بانک کشاورزی و بلوار رسالت آغاز می شود و در روبروی اداره مخابرات پایان می یابد.

همچنین در تکاب نیز «میدان انقلاب، میدان آزادی، خیابان انقلاب شمالی» محل تجمع خواهد بود و محل برگزاری آیین پایانی نیز خیابان انقلاب جنوبی اعلام شده است.

خیابان معلم به طرف میدان صلاح الدین ایوبی در سردشت نیز محل اجرای مراسم خواهد بود و در شاهین دژ هم «فلکه معلم، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید ترابی، خیابان امام راحل» محل تجمع و فلکه شهرداری محل اجرای مراسم اعلام شده است.

ساعت تجمع و اجرای مراسم در ارومیه، خوی، اشنویه، سلماس، بوکان و میاندوآب ساعت 9:30 و 10 و در سایر شهرستان ها 10 و 10:30 خواهد بود.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا