اخبار
کد خبر : 6711 ۱۳۹۷/۰۸/۰۹   ۲۳:۳۸:۱۷

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
والیبال شهرداری ارومیه چهارمین باخت خود را تجربه کرد

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با شکست سه بر 2 مقابل کاله آمل چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کرد.

به گزارش نای قلم، عصر روز چهارشنبه شش دیدار در شهرهای ورامین، ارومیه، تهران، آمل، مشهد و سیرجان برگزار شد و طی آن تیم شهرداری ارومیه در سالن پیامبر اعظم (ع) شهر آمل میهمان تیم کاله این شهر بود.

شاگردان جاوید ‌محسنی نیا در تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با امتیازهای 28 بر 26 و 25 بر 23 پیروز شدند ولی ست های دوم، چهارم و پنجم را با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 17 و 15 بر 9 به حریف واگذار کردند تا تنها یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کنند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در 2 دیدار گذشته نیز مقابل تیم های پیکان تهران و شهرداری گنبد شکست خورد و یکشنبه هفته آینده میزبان تیم شهرداری ورامین در سالن غدیر ارومیه خواهد بود.

حضور آذربایجان‌غربی در مسابقات هندبال قهرمانی پیشکسوتان کشور

تیم آذربایجان غربی از فردا دیدارهای خود در رقابت های هندبال قهرمانی پیشکسوتان کشور در تبریز را آغاز خواهد کرد.

شاهین کهنموییان رییس هیات هندبال استان در تشریح این خبر گفت: تیم هندبال پیشکسوتان استان در مسابقات قهرمانی کشور که از فردا 10 آبان در تبریز برگزار می شود حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: در این رقابت ها 8 تیم آذربایجان غربی و شرقی، تهران، کردستان، ایلام، خراسان جنوبی، اصفهان و بوشهر با شرایط سنی 46 سال به بالا حضور دارند.

رییس هیات هندبال استان خاطر نشان کرد: مهدی اکبری از آذربایجان غربی به عنوان یکی از داوران این رقابت ها را قضاوت خواهد کرد.

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی پیرانشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان در سفری یک روزه به شهرستان پیرانشهر ضمن دیدار با مسئولین شهرستانی با هیأت های ورزشی و جوانان این شهر نیز گفتگو کرد.

به گزارش نای قلم، عبدالله چمن گلی در نشست مشترک با دکتر رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، بخشداران بخش های مرکزی و لاجان، شهردار و مجموعه اعضای شورای شهر و رؤسای هیأت های ورزشی که در محل اداره ورزش و جوانان پیرانشهر برگزار شد، بر تلاش جمعی مجموعه ورزش و جوانان و همراهی و مساعدت مسئولین شهرستان تأکید کرد.

چمن گلی کسب موفقیت های بزرگ ورزشی در عرصه رقابت های جهانی و بین المللی، بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا، توسعه و تعمیم ورزش های همگانی، ورزش پیشکسوتان و بانوان و حرکت بی وقفه در حوزه عمرانی را نتیجه تلاش و همدلی جامعه بزرگ ورزش و جوانان و حمایت های بی دریغ وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استانی بویژه استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان مجلس و مجموعه مدیران شهرستانی دانست و از اهتمام همه آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: به فضل الهی تا پایان سال اتفاقات بسیار خوب دیگری در ورزش و جوانان استان رقم خواهد خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین در این نشست بر تسریع در اتمام هر چه سریعتر سالن ورزشی سقف کوتاه پیرانشهر تأکید نمود و گفت: برای اتمام این سالن 750 میلیون تومان اختصاص یافته است.

مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی سرپوشیده جوانان یکی دیگر از برنامه های سفر مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به پیرانشهر بود که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

این سالن به مساحت ۱ هزار ۱۵۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 840 میلیون تومان در محل مجموعه ورزشی شهید بهشتی پیرانشهر احداث خواهد شد و مورد استفاده جوانان عزیزقرار خواهد گرفت.

دکتر چمن گلی همچنین در این سفر یک روزه ضمن بازدید از پروژه های در حال اجرای شهرستان از جمله سالن سقف کوتاه، زمین چمن ورزشی شین آباد پیرانشهر و سالن ورزشی روباز کهنه خانه بر تسریع در اتمام ، بازسازی و تعمیرات لازم این فضاها تأکید کرد و گفت: نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین داریم و در تلاشیم نسبت به احداث فضاهای ورزشی مورد نیاز جوانان این مناطق اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگاران از اختصاص 30 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان پیرانشهر خبر داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا