Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6704 ۱۳۹۷/۰۸/۰۸   ۱۸:۲۳:۲۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
7 سارق حرفه ای منزل و خانه باغ در بوکان دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران آگاهی، سارقان حرفه ای که از منازل و خانه باغ های این شهرستان اقدام به سرقت می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مجید محبعلی در گفتگویی افزود: این افراد طی 2 عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی پلیس در یکی از این عملیات ها چهار نفر از این سارقان را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی دادند.

سرهنگ محبعلی اضافه کرد: این افراد به 2 فقره سرقت از منزل و یک فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

به گفته وی در یک عملیات جداگانه دیگر سه نفر سارق که از خانه باغ های حاشیه شهر بوکان اقدام به سرقت می کردند، نیز توسط پلیس دستگیر شدند و در بازجویی ها به 10 فقره سرقت از این خانه باغ ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بوکان ارزش ریالی وسایل کشف شده از سارقان را بالغ بر 11 میلیارد ریال اعلام کرد.

30 هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند 30 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال را از یک دستگاه خودرو سواری کشف کنند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی افزود: این میزان سیگار قاچاق در ایست بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان در محور میاندوآب - ملکان حین بازرسی از خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو کشف شد.

وی بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و خودرو حامل بار قاچاق نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده و مردم نیز می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 110 اخبار و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف در اختیار پلیس قرار دهند.

شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به استان های عمقی کشور به شمار می رود.

 20 راس گوسفند بر اثر برخورد با خودرو در تکاب تلف شدند

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: 20 راس گوسفند در برخورد با یک دستگاه خودرو سواری پژو در جاده تخت سلیمان تلف شدند.

سروان بابک رضانژاد در گفتگویی افزود: این حادثه شب گذشته در محور تکاب - تخت سلیمان، سه راهی روستای «قینرجه» و حوالی روستای احمدآباد سفلی روی داد.

وی توجه نکردن راننده خودرو سواری به جلو و بی احتیاطی را عامل اصلی این حادثه عنوان کرد و ادامه داد: دامدار نیز هنگام عبور دادن گوسفندان از عرض جاده بی احتیاطی کرده و با توجه به تاریکی شب هیچ روشنایی و علامت هشدار دهنده ای را در محل نصب نکرده بود.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده 210 آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان موظف هستند با دیدن حرکت گله و رمه از سرعت خود کاسته و در صورت لزوم تا عبور احشام توقف کنند.

وی بیان کرد: دامداران روستاها نیز باید احشام را از نقاط مشخص شده و دارای روشنایی از جاده عبور داده تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

روز شنبه گذشته نیز 45 راس دام سبک و سنگین بر اثر یک حادثه آتش سوزی در روستای قینرجه بخش تخت سلیمان تلف شده بودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا